לא מכבר זכתה מטריקס בפרס הצטיינות בשיווק ומיתוג לשנת 2015 מטעם אנשים ומחשבים, על השקת 8300 כזרוע ייעודית של שירותים מקצועיים לסטארט-אפים וחברות טכנולוגיות. אמש (ג') התכבדה החברה בזכייה בפרס נוסף על אותו המיזם: המהלך השיווקי החדשני של ענף ההיי-טק ב-2015. הפרס ניתן על ידי הפורום לחדשנות בשיווק, במסגרת תחרות Innovate למהלך השיווקי החדשני של השנה.
פרס Innovate ניתן כאות הכרה והוקרה לעוסקים בעשייה השיווקית. התחרות נערכה בשיתוף המסלול האקדמי המכללה למנהל ואיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל.
"כיום, כשנה וחצי לאחר השקתו, 8300 מוכיח את עצמו כמהלך שיווקי גם בשטח", אמרה שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס. "בקרב קהל המטרה הייעודי שלו, חברות הסטארט-אפ וההיי-טק, מדובר במותג מוכר ומוביל, בעל ערכים מוספים רבים. אנחנו רואים זאת בעבודה היומיומית, בפניות אלינו, בכנסים ובאירועים שאנחנו עורכים. אנחנו מקווים להמשיך ולחדש גם בעתיד".