באחרונה התארחו במאורת הנמר גילי רגב, מנכ"ל Proceed, ואורן דיגא, ה-CTO והאחראי על פעילות ה-CRM בחברה.
שוחחנו על כך ש-Proceed, בהיותה אחת מחברות הייעוץ והאינטגרציה המובילות במשק, הרחיבה באחרונה את פעילותה ומהווה האינטגרטורית הרשמית של bpm’online – אחת ממערכות ה-CRM
המובילות בעולם. רגב ודיגא ציינו שה-bpm’online מתאימה ל-DNA של Proceed היות שהיא מערכת למימוש אוטומציה של תהליכי עבודה.
השניים אמרו כי מדובר במוצר ייחודי המשלב CRM ו-BPM בכלי אחד. יכולות ה-BPM, המשולבות בליבת המוצר, מאפשרות לארגונים גמישות רבה וכן את היכולת לבצע שינויים מהירים בתהליכי העבודה. המוצר כולל שלושה מודולים, שירות, מכירות ושיווק על פלטפורמה אחת. הם אמרו ששילוב הכלים על פלטפורמה אחת מעניק יכולת הפעלת מסעות פרסום (Marketing Automation) ישירות מתוך ה-CRM, בשילוב עם מודולי המכירות והשירות וללא צורך בממשק לכלי שיווק צד ג' – למשל, כלי לדיוור אימיילים בתפוצה רחבה.
דיגא סיפר על הפרויקטים שביצעה החברה בישראל ואמר כי לקוחות מהתעשייה הישראלית הצטרפו ל-6,500 הלקוחות הקיימים של bpm’online ברחבי העולם.
לדברי רגב ודיגא, "הבשורה שמביאה bpm'online לשוק הישראלי באה לידי ביטוי בהיותה מערכת בעלת מראה חדשני ורענן, ממשק קל להבנה ובעלת פונקציונאליות עשירה. היא מדורגת על ידי גופי המחקר הגדולים – Ovum ,Nucleus Research, גרטנר (Gartner), פורסטר (Forrester) ועוד – כאחת ממערכות ה-CRM המובילות בעולם. זוהי מערכת עתירת יכולות אך פשוטה מאוד לשימוש".
השניים סיכמו באמרם ש-bpm’online היא מערכת שמשתמשים אוהבים, ועכשיו גם עם ממשק מלא בעברית.