באחרונה התארחו במאורת הנמר נציגי קבוצת הבוסטרים Go to market. מדובר בתוכנית האצה שיווקית שמיועדת ליזמים בגילאי 45+, שפותחה על ידי גוף ההשקעות החדש Future בשיתוף פייסבוק (Facebook) ישראל, במטרה לסייע ליזמים שפיתחו עסק או מוצר חדשני, עסקי או טכנולוגי להתמודד עם האתגרים הכרוכים בשיווק ופיתוח עסקי.
התוכנית היא חלק מהפעילות של Future לקידום יזמות עתירת ניסיון, בשיתוף פירמת עורכי הדין יגאל ארנון וקרן פראט.
היא תכלול סדנאות בנות 12 מפגשים, בהן יינתנו כלים יישומיים להתמודדויות עם האתגרים בפיתוח עסקי ושיווק, ובמסגרתן יוכלו היזמים לבנות תכנית מקצועית שתממש את הפוטנציאל העסקי שלהם. הסדנאות יועברו על ידי חברות שיווק ופרסום כמו Playbuzz, פייסבוק, HeadStart ו-eBay, שלוקחות חלק בתוכנית, במטרה לחשוף את היזמים לשיטות, מתודולוגיות והאסטרטגיות הטובות ביותר כדי להביא את המוצר שלהם לשוק. בנוסף לסדנאות יתקיימו מפגשים אישיים בין היזמים לבין Future boosters – יזמים ואנשי שיווק ופיתוח עסקי מחברות כמו Playbuzz, איירון סורס ו-Fiverr, שילוו את היזמים בתהליך ויתרמו להם מהידע והניסיון שלהם.
במפגש לקחו חלק רוני פיבלוביץ', מייסדת Future; רוני קנטור, מעצבת אופנה שפיתחה מותג עצמאי מצליח; מירב נאור וינשטוק, שותפה ומנהלת פיתוח עסקי ב-Listenapp; אמיר סרבי, מנהל פיתוח עסקי באיירון סורס; איתן כץ, מייסד Brainforest; אלי בוגדן מ-Fiverr; ועורכות הדין שני לורך ורונית אמיר יניב מפירמת יגאל ארנון.
עו"ד אמיר יניב אמרה במפגש כי "מדובר ביוזמה ייחודית וחשובה, שמאפשרת ליזמים מוכשרים ועתירי ניסיון לגייס את הידע והמיומנויות שרכשו לאורך חייהם ולהפוך אותם לעסקים ומיזמים משגשגים. אנחנו שמחים ללוות את הפרויקט ולספק ליזמים ייעוץ מקצועי שיסייע להם להפוך את החלומות שלהם למציאות״.
סרבי ציין ש-"אני נרגש לקחת חלק בתוכנית, לתרום מהידע שלי ולסייע ליזמים עתירי ניסיון להוציא לפועל את הרעיונות שלהם. אני סקרן לגבי החיבור שייווצר בין יזמים עם רקע עשיר לאנשי שיווק ומחכה לראות כיצד נוכל ללמוד האחד משני".