לאחרונה ביקרו במאורת הנמר רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה ישראל, ופלורין קנטור, מנהלת השיווק של החברה.
שמחתי להיפגש שוב ולשוחח על הפעילות המוצלחת של המרכז המקומי במגדלי עזריאלי בחולון, על פתרונות התקשורת החדשים של החברה בתחום הענן ההיברידי, שעל חלקם אחראי מרכז הפיתוח המקומי.
שמעתי בעניין רב על שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית גם בעולם הטלפוניה והווידיאו ועל שיתוף הפעולה עם גוגל ו-AWS.
לאוויה בישראל מרכז פיתוח גדול, עם כ-150 עובדים, שמוביל פרויקטים רבים ובראשם את פיתוחי הווידיאו של אוויה העולמית.
הנתונים מרשימים: מדי דקה, על גבי תשתיות אוויה, נערכות 14.5 מיליון שיחות טלפון; 3.75 מיליון נציגי שירות עונים ללקוחות הקול סנטר של אוויה; 90 אלף איש עושים שיחות ועידה על התשתיות של החברה.
לחברה מאות לקוחות מקומיים הכוללים בנקים, חברות ביטוח, רשויות מקומיות, חברות טלקום ומגוון תעשיות ביטחוניות ומוסדות אקדמאיים, ועוד.