לפני ימים אחדים הגיע לבקר במאורת הנמר עידו מינקובסקי, יועץ תקשורת והבעלים של פירמת מינקובסקי, ושטח בפניי את הסיפור שלו.
אל תחפשו אתר או עקבות כלשהן של מינקובסקי ברשת, כי אין. גם כרטיס ביקור אין לו. מדוע, אתם שואלים? מתוך אידיאולוגיה.
מינקובסקי, שהקים את החברה לפני קצת יותר משנה, השתלב במהרה במקום טוב בייעוץ לעולמות התקשורת וההיי-טק, והפך לשם בולט בייעוץ לחברות סטארט-אפ, על אף שהוא מעיד על עצמו שהוא "לא יודע להדליק מחשב".
בין לקוחותיו של מינקובסקי ניתן למצוא את SimilarWeb. מינקובסקי חזר והדגיש בפניי שחברה זו היא הלקוח הראשון שלו ושהבעלים שלה, אור עופר, הביא אותו לנקודת שובר שוויון בחייו המקצועיים. בנוסף, נמצאות בין לקוחותיו שלל חברות, כגון Windward, בבעלותם של מתן פלד ועמי דניאל; AppsFlyer, בבעלותו של אורן קניאל; Lightricks, שהבעלים שלה הם זאב פרבמן, ניר פוצ'טר, עמית גולדשטיין וירון אינגר; ו-MyHeritage, בבעלותו של גלעד יפת.
חברות נוספות שמשתמשות בשירותים של מינקובסקי הן ClicksMob, השלוחה הישראלית של AOL, כמו גם Mobite Media ,WebPick ,Neema ,Jelly Button Games ו-Perfecto. באחרונה הוסיפה החברה לרשימת לקוחותיה את סולוטו (Soluto) ו-Payoneer.
מינקובסקי סיפר לי שהחברה שהקים מתמחה בתחומים נוספים ובין לקוחותיה ניתן למצוא את גינדי החזקות, ועד עובדי בנק לאומי, חברת הדלק תפוז, התאחדות החקלאים והאיכרים בישראל, עמותת שלומית ופירמת עורכי הדין L.S. שמה של החברה אף נקשר עם ענקית הביון והמודיעין העסקי BlackCube.
תותח על-חלל, מקצוען הטוב מכולם, זכרו מה קראת- תוך עשור ימונה לתפקיד דובר צה"ל
תחנת הדלק תפוז? מישהו פה בוחש בהון-שלטון….