בערבו של יום ה' בשבוע שעבר התכנסו יותר מ-400 אורחים ברחבה הסמוכה למשרדי טריפל סי בפתח תקווה להשקת מותג הטלוויזיה החדש של החברה ושל וונטייז, Smart.
המותג הוצג לפני קהל של מנכ"לים מההיי-טק, אנשי עסקים בכירים וחברים. רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, חגג באירוע חגיגה משולשת: את יום הולדתו ה-60, את השקת המותג החדש וכניסת החברה לשוק הטלוויזיה, ואת יום הולדתו ה-56 של אחיו, גלעד נחום, מנהל הכספים של החברה.
האירוע התקיים בקונספט Street Smart וכלל עמדות התנסות בשירות החדש, להטוטנים, מופעי רחוב, ארוחת ערב, דרינקים והופעה של המנטליסט פינקי, שהדהים את הקהל.
בין המשתתפים בו היו גם דן נחום, מנהל פרויקט הטלוויזיה בטריפל סי; נועם נחום, מנהלת השיווק של החברה; בן נחום, מנהל המכירות שלה; ועובדי חברה נוספים.
כן נכחו בו שותפים לפרויקט ולדרך, בהם משלחת אורחים מ-Odin העולמית, שחבריה הגיעו במיוחד לאירוע: אלכס פיין, מנהל המכירות באירופה ובמזרח התיכון; איזודור פורצינו, סגן נשיא אירופה והמזרח התיכון; דניאל בוטלה, מנהל המכירות באפריקה ובמזרח התיכון; וארטם פארמנוב, מנהל הטכנולוגיות.
עוד היו בו הוגו קונדסה, מנכ"ל Wetek מפורטוגל; זאב פרוקופץ וליאור מורד, המנכ"לים המשותפים של לינק 7; נועם יוסיפידס, מנכ"ל וונטייז, ויובל קלאתי, האחראי על התוכן בחברה; אורן לוי; מרטין סבג; עומר וייס וטיטו; משה צמיר, מנכ"ל מר, עם ראובן שוורף מהקבוצה, שאמונה על ההתקנות אצל הלקוחות; גולן נוחיאן ממשרד הפרסום Believe ואשתו; יועץ התקשורת יובל ארד; עו"ד תמיר אפורי ממשרד שיבולת; יונה ויזנטל, יועץ התוכן של טריפל סי; ואורחים נוספים, בהם בכירים מ-HP, מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM), לנובו (Lenovo), בזק, פלאפון, יורוקום, One1, תדיראן, e-wave, זאפ, נתיב, פוקוס טלקום ועוד.