מנתוני IDC לרבעון הראשון לשנת 2019 עלה, כי נט-אפ כיכבה במקום הראשון בשוק הישראלי גם במכירות לתחום הפלאש (All-Flash Systems external), והובילה את המכירות עם נתח שוק של 45.2%. בסוף השבוע הזה יצאה קבוצת מנמ"רים ומנהלי תשתיות מלקוחות נט-אפ, בהובלתם של שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל וצוות מנהלים בחברה, לסיור לימודי במפעלי חברת האופנועים האיטלקית המהירים והחזקים דוקאטי בבולוניה. מה למפעל אופנועים ולמירוצים ולתשתיות IT? הרבה. למשל, חברת נט-אפ מיישמת את השינוי הדיגיטלי בענף מרוצי המכוניות ותומכת גם השנה בצוות דוקאטי בתחרות MotoGP 2019.
הקבוצה כוללת, בין היתר, את (לפי הסדר בתמונה למעלה, מימין): רוני בלוך, יועץ ב-DIT; שלמה שמאי, מנמ"ר הפניקס; ארז דגני, מנהל תשתיות, וארוניס; ארז תעוז, COO, ורינט; גיא גייצה רחמים, מנהל פריסייל ו-CTO, נט-אפ ישראל; אלון מגן, מנהל מכירות תחום אנטרפרייז, נט-אפ; איתן מדינה, מנמ"ר, תומר; אנדריי פלקסין, מנהל תשתיות ו-CTO, מקס, לאומי קארד; פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים; שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל; אורי שמשוני, מנהל מכירות ממשלה, נט-אפ ישראל; דימה רוזנבליט, מנהל אחסון וגיבוי, אימפרבה; ואבי אלקיים, מערכות מידע חנ"מ.
נמשיך לדווח.