לפני ימים אחדים הזדמנתי לאזור ההיי-טק המשגשג ברמת החייל בתל אביב, וניצלתי את ההזדמנות על מנת להגיע לביקור בבניין החדש והמרשים של אלעד מערכות – בית תוכנה לפתרונות קשרי וחוויית לקוח, וכן להתחדשות דיגיטלית ופיתוח פתרונות מתקדמים לייעול מקום העבודה, שמספק גם שירותי מיקור-חוץ.
אלעד מערכות היא חברה ותיקה בשוק – היא נוסדה ב-1982 על ידי שלמה טירן ז"ל, שהיה מחלוצי תחום ה-IT בישראל. לפני שהקים את אלעד, צבר טירן ניסיון עשיר בעולם הטכנולוגי: הוא הקים את אגף המחשוב של רשות השידור, ניהל את אגפי המחשוב של משרד התחבורה וקופת חולים כללית, שימש כמנמ"ר משרד הבינוי והשיכון והיה מנכ"ל חברת המחשוב של סולל בונה.
במהלך 37 שנות קיומה, אלעד גדלה והתפתחה באמצעות רכישת חברות, גיוס מומחים וכניסה לתחומי פעילות חדשים ומגוונים.
כיום, החברה מעסיקה כ-1,000 מומחים ומספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חוויית לקוח, ביניהם כלים לשמירה וחיזוק הקשר עם הלקוח, מבוססי Microsoft Dynamics 365; פתרונות מודרניזציה בסביבת עבודה, שבאלעד אומרים שהם מגדילים את תפוקת העובדים ועוזרים לייעל את פעילות הארגון; עיצוב ואפיון חוויית משתמש (UX/UI) ולימודי אקדמיה; פיתוח ובניית אתרי אי-קומרס; בניית אתרים ופורטלים ארגוניים; פתרונות דיגיטל מתקדמים; פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע; השמת יועצים ומומחים במיקור-חוץ; ועוד. בין לקוחות החברה נמנים משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב, בנקים ועוד.
מה אומר? היה סיור מרשים ומעניין, שבמהלכו התרשמתי מהחברה ומהחדשנות שהיא מביאה אתה. את רשמיי, כמו תמיד, אני מעדיף להביא בעיקר בתמונות.