לפני ימים אחדים בא לבקר במאורת הנמר אמיר צור, מנכ"ל ושותף בטק נינג'ה (TechNinja), המלווה חברות סטארט-אפ וטכנולוגיה באספקטים שונים של בניית המותג – מחדשנות מוצרית בהיבט השיווקי ועד בניית כלל מערכי המרקטינג שלהן.
צור דיבר אתי על החדשנות ההולכת ותופסת מקום חשוב בעולמות שיווק הטכנולוגיה והתייחס לשינוי הטקטוני שעובר תחום השיווק בכלל: מעבר ממכירה (שמלווה בפרסום הארדקור) למשימה של שכנוע אמיתי וביצירת בסיסי אהדה ואהבה למותגים.
לדבריו, "בעולמות השיווק החדשים, בהתמודדות מול קהל חדש שבהגדרה הוא חסר קשב ואטום למסרים שיווקיים, יש חשיבות עליונה לגיבוש האג'נדה ולבניית המסר הברור של החברה. עולה הצורך בבניית המותג כבר בשלבים המוקדמים של חיי החברה – צורך שמופנם יותר ויותר בקרב קהילת ההיי-טק – בניגוד של ממש לתשומות הכספיות והניהוליות שהושקעו בתחום זה עד היום".
הוא הוסיף ש-"שיווק לא מתחיל אחרי שמסמנים וי על כל הדברים החשובים ונתקלים בצורך בו בתחתית הרשימה". הוא סיפר לי על מנהלים רבים בהם נתקל בעבר, שהיו בטוחים שאם רק יקדישו בתום תהליך הפיתוח תקציב מרקטינג סביר וישכרו מנהל שיווק עם ניסיון של שנתיים ניסיון, דרכם להצלחה כבר סלולה. לשיטתו, כנראה שאלה בדיוק המנהלים שעומדים לקבל שיעור כואב בשיווק. שיעור כואב שיעבירו להם האנשים שאליהם נועד המוצר שלהם – קהל היעד, שאותו כנראה שכחו בדרך.
צור מילא שורה של תפקידים בכירים בעולם הפרסום והוביל קמפיינים זוכי פרסים לחברות מסחריות רבות, עד שהחליט לפני מספר שנים להתמחות בעולם ההיי-טק. צוות הנינג'ות שלו, הכולל מומחים מתחומים שונים, מציע פתרון מיקור-חוץ שעובד לצד ולעתים במקום מחלקת השיווק של החברה, במטרה להגיע למקסימום תוצאות בפניה יעילה לקהלי יעד שונים בארץ ובחו"ל – החל בפנייה למשקיעים בסטארט-אפים ועד לניהול קמפיינים בינלאומיים לחברות טכנולוגיה גדולות שמעוניינות לכבוש שווקים חדשים.