בא לבקר במאורת הנמר: גיא קרוננברג, סאפ-גיגיה

בא לבקר במאורת הנמר: גיא קרוננטל, מנהל פעילות סאפ-גיגיה בישראל. צילום: פלי הנמר

משבר הקורונה, שפוקד בימים אלה את הכלכלה העולמית, ובכלל זה הישראלית, משפיע גם על ענף ההיי-טק. על רקע המשבר, והפיטורים והחל"תים שהוא הביא אתו, חשוב להדגיש חברות שמגייסות עובדים חדשים דווקא בימים אלה. אחת מהן היא סאפ-גיגיה. גיא קרוננברג, מנהל פעילות החברה בישראל, בא באחרונה לבקר במאורת הנמר, על מנת לספר לי על הגיוס ועל מה שעומד מאחוריו.

סאפ-גיגיה היא חברת תוכנה ישראלית, שמנהלת עבור ארגונים גדולים את פרופילי הגולשים שלהם. החברה מגייסת בימים אלה 100 מומחי ביג דטה, מהנדסי תוכנה וראשי צוותים, שיצטרפו ל-130 העובדים הקיימים של החברה.

גיגיה (Gigya) נרכשה על ידי תאגיד הענק העולמי סאפ (SAP), שדיווחה אודות העסקה בשלהי 2017. הנרכשת מציעה מנעד רחב של יכולות ומומחיות, שבשילוב עם פתרונות חוויית המשתמש וניהול הגולשים של סאפ יוצרות הובלה בשוק ניהול הזהויות והגישה. באמצעות הרכישה הפכה סאפ לארגון הראשון שמציע פלטפורמת נתונים מבוססת ענן, המאפשרת לחברות לחלץ מסקנות מדויקות מנקודות ממשק שונות עם הצרכן ולאסוף נתונים ליצירת אפשרויות בחירה משופרות ללקוח, תוך עמידה בדרישות הרגולציה. לנוכח כללי ה-GDRP של האיחוד האירופי, המגנים על המידע והפרטיות, הרכישה הייתה משמעותית שבעתיים עבור סאפ הגרמנית.

מה עושה גיגיה?
"במילים פשוטות, גיגיה עוזרת לארגונים גדולים לארגן את המידע שנצבר אצלם על לקוחותיהם. בשפה המקצועית קוראים לזה CIAM (ר"ת Customer identity management – ניהול זהות לקוח). היא יודעת להעביר את השליטה במידע על אודות הלקוח מהתאגיד אל הלקוח הבודד".

למה זה חשוב, ומדוע התחום נחשב חם ובצמיחה?
"כי בעולם מערכות היחסים שבין התאגידים ללקוחות דרושה הפלטפורמה הטובה ביותר, שתשפר את השירות ללקוחות ותעצים אותו. זהו אלמנט קריטי במערכות יחסים אלה, וגיגיה מתמקדת בו. יתרה מכך, היא מעבירה את השליטה במידע על הלקוח מהתאגיד אל הלקוח. בעידן של שיח עקרוני על השליטה בזהות האינטרנטית שלנו ועל ההיקף העצום של המידע שלתאגידים יש עלינו, אחסונו והשימוש בו, הצורך בפתרון של גיגיה הוא רב".

לכן, אמר קרוננברג, סאפ-גיגיה הודיעה על תנופת גיוס העובדים. מדובר בצעד שמהווה עוד הצבעת אמון של סאפ במרכז הפיתוח של החברה בישראל בכלל ובגיגיה בפרט. הגיוס מיועד לפיתוח הפתרונות המתקדמים מסוגם עבור תחום ניהול הזהויות הדיגיטליות ומתן הרשאות לשימוש בדטה.

"גיגיה מנהלת כיום יותר משני מיליארד זהויות אישיות, וזהו יתרונה הגדול", ציין. "תנופת הגיוס הזו תהווה בסיס להתפתחות הטבעית של המוצר הקיים, כמו גם של הכלים לניהול כלל המידע של המשתמשים ברשת ומחוצה לה טוב יותר".

עוד הוא אמר כי "סאפ-גיגיה נהנית משני העולמות – מצד אחד, היא שמרה על אופייה הסטארט-אפיסטי, ומהצד השני היא נהנית מהמשאבים והיכולות של סאפ הגדולה".

לסיכום, לאן הולך כל הנושא של הזהות הדיגיטלית שלנו?
"להעברת הבעלות והשליטה על פרטי הזהות של כל אחד מאיתנו, שכרגע נמצאים בבעלותם של חברות ותאגידים – אלינו. מודל ראשון כבר מיושם במספר תאגידים, בהם חברת התרופות GSK, וניתן לראות דמו של זה במרכז הפיתוח של החברה בעזריאלי בתל אביב. שמה של הפעילות מאז הרכישה הוא SAP Customer Data Cloud".

נושא הבעלות העצמית של הזהות הדיגיטלית שלנו (Self-sovereign identity) נדון בספרו של רולי אליעזרוב, ממייסדי גיגה – The Digital Identity Crisis. בספר מסביר אליעזרוב על שימוש בטכנולוגיות בלוקצ'יין למתן בעלות ושליטה לכל אחד מאיתנו על הזהות האינטרנטית שלו.

פודקאסט אנשים ומחשבים: מה חוזים הכוכבים לפלי הנמר?

בפודקאסט שלפניכם משוחח מנהיג אנשים ומחשבים ומקצוען ההיי-טק, פלי הנמר, עם שלי רום, אסטרולוגית ומלווה מיזמי היי-טק ● מוזמנים להאזין, להתרשם ולהנות

פרק מיוחד: עולם ההיי-טק נמדד במדדים מאוד קשיחים – הוצאות, הכנסות, רווחיות – אבל יחד עם זאת מדובר בתחום שהיצירה והרוח הם נשמת אפו. מי ינצח את מי? האם הסטארט-אפיסט החולם ינצח את ה-QA? ומי יכול לדון ברוח וחומר יותר טוב מאשר פלי הנמר, מקצוען היי-טק זה 54 שנים ויזם ומנהיג אנשים ומחשבים כבר 40 שנה, המשוחח בפודקאסט זה עם שלי רום, אסטרולוגית ומלווה מיזמי היי-טק, על הקשר שבין הכוכבים בשמיים לנתונים היבשים.

האזנה נעימה!

באו לבקר במאורת הנמר: איציק פינקל ושרון נקש מסימולייט

איציק פינקל, סמנכ

עם פתיחת השנה החדשה הגיעו לבקר במאורת הנמר שני בכירים מחברת סימולייט: איציק פינקל, סמנכ"ל מכירות ROW, ושרון נקש, סמנכ"ל התפעול. השניים סיפרו את סיפור ההצלחה המדהים של החברה הישראלית – קבוצת עילית מיוצאי יחידות המודיעין של צה"ל בראשותו של אייל גרונר, שותף-מייסד סדרתי של חברות אבטחת מידע.

Cymulate היא פלטפורמה מבוססת ענן לסימולציה של פריצות והתקפות סייבר, המאפשרת לדעת ולייעל את מצב אבטחת המידע של הארגון בכל עת, ומאפשרת לחברות לשמור על הנכסים העסקיים הקריטיים שלהן. במהירות ובקלות, Cymulate מאתגרת את בקרות האבטחה שלך על ידי הרצת אלפי סימולציות התקפה, מראה לך בדיוק היכן נחשפת ואיך לתקן זאת – מה שהופך את האבטחה לרציפה ומהירה ולחלק מהפעילות היומיומית של הארגון.

בתחום החדש והמרתק של Breach and Attack Simulation, הפיתרון של סימולייט בולט על פני אחרים, בכך שהוא אינטואיטיבי מאוד והמקיף ביותר מבחינת מגוון סימולציות התקיפה, ולכן – מעורר התלהבות רבה בקרב הלקוחות והתעשייה בארץ ובעולם.

בשנת 2019 החברה עברה שני סבבי גיוס, בשווי כולל של 22.5 מיליון דולר, כאשר עד כה שווי ההשקעות עומד על 26 מיליון דולר.

סימולייט מסכמת את שנת 2019 עם גידול משמעותי במספר הלקוחות, של 240% ברווחים ו-220% בעובדים (מ-2018) ופתחה חברה ומשרד בארה"ב ואף משרדים בלונדון וספרד. בשנה האחרונה החל אימוץ גבוה של ארגונים לפתרון Cymulate, כשזיהו ערך בשימוש במוצר, ולכן רוכשים את הפתרון לתקופות ארוכות טווח ובאחוזי חידוש גבוהים.

פינקל הוא בעל ניסיון עשיר בתחום אבטחת המידע ופתרונות סייבר, והוא מנהל את הפעילות העסקית במספר טריטוריות בעולם. בזמנו הפנוי הוא מתאמן לתחרויות איש ברזל ואולטרה מן.

נקש השתחרר לפני שנתיים מצה"ל, שם שירת כאלוף משנה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, בתפקידים בכירים בזרוע היבשה ובפיקוד הדרום. הוא הצטרף לחברה ואחראי לפעולות הצמיחה ומיקוד הפעולות להתרחבות העולמית. באופן אישי הוא מספר שחווה שינוי משמעותי בקריירה, שמביא לידי ביטוי יכולת למידה והבאת היתרונות האישיים והמקצועיים והניסיון הרב לעולם הסטארט-אפ, בו אתגרי הניהול והמנהיגות גדולים ומורכבים.

הנמר חוגג 70 שנים ליבמ ישראל – חלק ג'

הענק הכחול ציין שבעה עשורים בישראל באירוע חגיגי, שבו צוינה פעילותה של החברה בארץ, כמעט מאז קום המדינה, ודובר על האתגרים וההזדמנויות לעתיד ● הנמר, יבמר ותיק - הן כעובד, הן כלקוח והן כמסקר את החברה - היה וראה

באחרונה ערך הסניף הישראלי של יבמ, שכבר 108 שנים כינויה הוא הענק הכחול, מפגש מיוחד לציון 70 שנות פעילות החברה בארץ. אנשים ומחשבים היו על ההפקה ואירחו את חברי מועדון המנכ"לים והמנמ"רים C3, שפגשו את המנהלים הבכירים של יבמ ישראל.

יבמ נוכחת בישראל כמעט מאז קום המדינה – שנה לאחר מכן, ליתר דיוק. ההיסטוריה שלה בארץ שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל, והיא אחת החברות הרב לאומיות שתרמו את התרומה הרבה ביותר למשק הישראלי.

מהבמה סיפרו קצרות דניאל מלכה, המנכ"ל, על הדור הבא של הארגונים החדשניים, ד"ר איה סופר על המחשוב הקוואנטי וטל שחר על דרקונים ועננים.

גילוי נאות: אני בעצמי יבמר ותיק ביותר. כלקוח של החברה, עבדתי אתה כבר לפני יותר מ-50 שנים, ועבדתי בה כעשור בשנות ה-70'. בנוסף, מערכת אנשים ומחשבים בראשותי מסקרת את יבמ מאז היווסדה ב-1981 – כמעט 40 שנים.

מימין: מזי גל אור, יבמ; אורנה גרנות, ישראכרט; תמי אוחנה קול, מגדל; ונטלי גבאי, אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

מימין: מזי גל אור, יבמ; אורנה גרנות, ישראכרט; תמי אוחנה קול, מגדל; ונטלי גבאי, אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; ורונן יוכפז ואתי בן זאב, בנק הפועלים. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; ורונן יוכפז ואתי בן זאב, בנק הפועלים. צילום: ניב קנטור

מימין: תמי אוחנה קול, מגדל; אבנר זיו, בנק ישראל; ואורנה גרנות, ישראכרט. צילום: ניב קנטור

מימין: תמי אוחנה קול, מגדל; אבנר זיו, בנק ישראל; ואורנה גרנות, ישראכרט. צילום: ניב קנטור

מימין: שמעון חיון, נטפים; ומשה לסמן, גלובל דטה סנטר. צילום: ניב קנטור

מימין: שמעון חיון, נטפים; ומשה לסמן, גלובל דטה סנטר. צילום: ניב קנטור

מימין: טל שחר, יבמ; ומיכל מרכוס, אל על. צילום: ניב קנטור

מימין: טל שחר, יבמ; ומיכל מרכוס, אל על. צילום: ניב קנטור

מימין: אבנר זיו, בנק ישראל; ואבנר שטראוס, שטראוס אסטרטגיה. צילום: ניב קנטור

מימין: אבנר זיו, בנק ישראל; ואבנר שטראוס, שטראוס אסטרטגיה. צילום: ניב קנטור

מימין: עדו ביגר, אל על; מיכל פידל גרוס, יבמ; ודורון פלח, כלמוביל. צילום: ניב קנטור

מימין: עדו ביגר, אל על; מיכל פידל גרוס, יבמ; ודורון פלח, כלמוביל. צילום: ניב קנטור

דניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל, על הבמה, מדבר  על הדור הבא של הארגונים, לפי הענק הכחול. צילום: ניב קנטור

דניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל, על הבמה, מדבר  על הדור הבא של הארגונים, לפי הענק הכחול. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; ודורי אפרת, בנק איגוד. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; ודורי אפרת, בנק איגוד. צילום: ניב קנטור

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

המשך יבוא…

 

הנמר חוגג 70 שנים ליבמ ישראל – חלק א'

חוגגים 70 ליבמ ישראל עם טעם מתוק. צילום: ניב קנטור

הענק הכחול ציין שבעה עשורים בישראל באירוע חגיגי, שבו צוינה פעילותה של החברה בארץ, כמעט מאז קום המדינה, ודובר על האתגרים וההזדמנויות לעתיד ● הנמר, יבמר ותיק - הן כעובד, הן כלקוח והן כמסקר את החברה - היה וראה

באחרונה ערך הסניף הישראלי של יבמ, שכבר 108 שנים כינויה הוא הענק הכחול, מפגש מיוחד לציון 70 שנות פעילות החברה בארץ. אנשים ומחשבים היו על ההפקה ואירחו את חברי מועדון המנכ"לים והמנמ"רים C3, שפגשו את המנהלים הבכירים של יבמ ישראל.

יבמ נוכחת בישראל כמעט מאז קום המדינה – שנה לאחר מכן, ליתר דיוק. ההיסטוריה שלה בארץ שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל, והיא אחת החברות הרב לאומיות שתרמו את התרומה הרבה ביותר למשק הישראלי.

מהבמה סיפרו קצרות דניאל מלכה, המנכ"ל, על הדור הבא של הארגונים החדשניים, ד"ר איה סופר על המחשוב הקוואנטי וטל שחר על דרקונים ועננים.

גילוי נאות: אני בעצמי יבמר ותיק ביותר. כלקוח של החברה, עבדתי אתה כבר לפני יותר מ-50 שנים, ועבדתי בה כעשור בשנות ה-70'. בנוסף, מערכת אנשים ומחשבים בראשותי מסקרת את יבמ מאז היווסדה ב-1981 – כמעט 40 שנים.

חגיגה מוזיקלית - 70 ליבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

חגיגה מוזיקלית – 70 ליבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: אלון ג'וס, רשות שדות התעופה; ודיוויד וידר, דטהטקס. צילום: ניב קנטור

מימין: אלון ג'וס, רשות שדות התעופה; ודיוויד וידר, דטהטקס. צילום: ניב קנטור

שלישיית יבימיות. מימין: גילת בר, מנהלת מגזר ה-GTU; ליאת דהן, מנהלת בישראל של יחידת הטכנולוגיה הגלובלית; ומיכל פידל גרוס, מנהלת הפצה למגזרי התעשייה והטלקום בשווקים הבינלאומיים. צילום: ניב קנטור

שלישיית יבימיות. מימין: גילת בר, מנהלת מגזר ה-GTU; ליאת דהן, מנהלת בישראל של יחידת הטכנולוגיה הגלובלית; ומיכל פידל גרוס, מנהלת הפצה למגזרי התעשייה והטלקום בשווקים הבינלאומיים. צילום: ניב קנטור

מימין: שי בנאים, מנהל מכירות ארצי ביבמ ישראל; וליאור אגסי, רשות שדות התעופה. צילום: ניב קנטור

מימין: שי בנאים, מנהל מכירות ארצי ביבמ ישראל; וליאור אגסי, רשות שדות התעופה. צילום: ניב קנטור

מימין: שורית ברונפלד, יבמ ישראל; איריס שיפרין, מנמ"רית סונול; ודניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: שורית ברונפלד, יבמ ישראל; איריס שיפרין, מנמ"רית סונול; ודניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: יואל נהרי, יבמ; פלי הנמר, אנשים ומחשבים; דרור פרל, יבמ; אפרי אקרלינג, מגדל; ומקסים קרוסטינסקי, משרד השיכון. צילום: ניב קנטור

מימין: יואל נהרי, יבמ; פלי הנמר, אנשים ומחשבים; דרור פרל, יבמ; אפרי אקרלינג, מגדל; ומקסים קרוסטינסקי, משרד השיכון. צילום: ניב קנטור

מימין: פול סארטר, ההסתדרות; וליאת דהן, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: פול סארטר, ההסתדרות; וליאת דהן, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; שלמה שמאי, הפניקס; טל שחר, יבמ; שי בנאים, יבמ; אתי בן זאב, בנק הפועלים; ודורית ברונפלד, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; שלמה שמאי, הפניקס; טל שחר, יבמ; שי בנאים, יבמ; אתי בן זאב, בנק הפועלים; ודורית ברונפלד, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: רונן יוכפז, בנק הפועלים; ויוני מירון, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: רונן יוכפז, בנק הפועלים; ויוני מירון, יבמ. צילום: ניב קנטור

המשך יבוא…

הנמר חוגג 70 שנים ליבמ ישראל – חלק א'

חוגגים 70 ליבמ ישראל עם טעם מתוק. צילום: ניב קנטור

הענק הכחול ציין שבעה עשורים בישראל באירוע חגיגי, שבו צוינה פעילותה של החברה בארץ, כמעט מאז קום המדינה, ודובר על האתגרים וההזדמנויות לעתיד ● הנמר, יבמר ותיק - הן כעובד, הן כלקוח והן כמסקר את החברה - היה וראה

באחרונה ערך הסניף הישראלי של יבמ, שכבר 108 שנים כינויה הוא הענק הכחול, מפגש מיוחד לציון 70 שנות פעילות החברה בארץ. אנשים ומחשבים היו על ההפקה ואירחו את חברי מועדון המנכ"לים והמנמ"רים C3, שפגשו את המנהלים הבכירים של יבמ ישראל.

יבמ נוכחת בישראל כמעט מאז קום המדינה – שנה לאחר מכן, ליתר דיוק. ההיסטוריה שלה בארץ שזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל, והיא אחת החברות הרב לאומיות שתרמו את התרומה הרבה ביותר למשק הישראלי.

מהבמה סיפרו קצרות דניאל מלכה, המנכ"ל, על הדור הבא של הארגונים החדשניים, ד"ר איה סופר על המחשוב הקוואנטי וטל שחר על דרקונים ועננים.

גילוי נאות: אני בעצמי יבמר ותיק ביותר. כלקוח של החברה, עבדתי אתה כבר לפני יותר מ-50 שנים, ועבדתי בה כעשור בשנות ה-70'. בנוסף, מערכת אנשים ומחשבים בראשותי מסקרת את יבמ מאז היווסדה ב-1981 – כמעט 40 שנים.

חגיגה מוזיקלית - 70 ליבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

חגיגה מוזיקלית – 70 ליבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: אלון ג'וס, רשות שדות התעופה; ודיוויד וידר, דטהטקס. צילום: ניב קנטור

מימין: אלון ג'וס, רשות שדות התעופה; ודיוויד וידר, דטהטקס. צילום: ניב קנטור

שלישיית יבימיות. מימין: גילת בר, מנהלת מגזר ה-GTU; ליאת דהן, מנהלת בישראל של יחידת הטכנולוגיה הגלובלית; ומיכל פידל גרוס, מנהלת הפצה למגזרי התעשייה והטלקום בשווקים הבינלאומיים. צילום: ניב קנטור

שלישיית יבימיות. מימין: גילת בר, מנהלת מגזר ה-GTU; ליאת דהן, מנהלת בישראל של יחידת הטכנולוגיה הגלובלית; ומיכל פידל גרוס, מנהלת הפצה למגזרי התעשייה והטלקום בשווקים הבינלאומיים. צילום: ניב קנטור

מימין: שי בנאים, מנהל מכירות ארצי ביבמ ישראל; וליאור אגסי, רשות שדות התעופה. צילום: ניב קנטור

מימין: שי בנאים, מנהל מכירות ארצי ביבמ ישראל; וליאור אגסי, רשות שדות התעופה. צילום: ניב קנטור

מימין: שורית ברונפלד, יבמ ישראל; איריס שיפרין, מנמ"רית סונול; ודניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: שורית ברונפלד, יבמ ישראל; איריס שיפרין, מנמ"רית סונול; ודניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

מימין: יואל נהרי, יבמ; פלי הנמר, אנשים ומחשבים; דרור פרל, יבמ; אפרי אקרלינג, מגדל; ומקסים קרוסטינסקי, משרד השיכון. צילום: ניב קנטור

מימין: יואל נהרי, יבמ; פלי הנמר, אנשים ומחשבים; דרור פרל, יבמ; אפרי אקרלינג, מגדל; ומקסים קרוסטינסקי, משרד השיכון. צילום: ניב קנטור

מימין: פול סארטר, ההסתדרות; וליאת דהן, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: פול סארטר, ההסתדרות; וליאת דהן, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; שלמה שמאי, הפניקס; טל שחר, יבמ; שי בנאים, יבמ; אתי בן זאב, בנק הפועלים; ודורית ברונפלד, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: דניאל מלכה, יבמ; שלמה שמאי, הפניקס; טל שחר, יבמ; שי בנאים, יבמ; אתי בן זאב, בנק הפועלים; ודורית ברונפלד, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: רונן יוכפז, בנק הפועלים; ויוני מירון, יבמ. צילום: ניב קנטור

מימין: רונן יוכפז, בנק הפועלים; ויוני מירון, יבמ. צילום: ניב קנטור

המשך יבוא…

בא לבקר במאורת הנמר: סתיו שחם, סגמנט טכנולוגיות

סתיו שחם, מנכ

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר סתיו שחם, מנכ"ל ומייסד חברת סגמנט טכנולוגיות מידע שחשף בביקורו חברה מובילה בשוק. 

כזכור, שחם, שהוא יזם היי-טק, שהיה גם הבעלים של הפועל כפר סבא, והוא איש עסקים מצליח ופורץ דרך, אשר כיכב בעונה האחרונה של התכנית "הכרישים" בערוץ קשת 12.

סתיו שחם, מנכ"ל ומייסד חברת סגמנט טכנולוגיות מידע. צילום: פלי הנמר

סתיו שחם, מנכ"ל ומייסד חברת סגמנט טכנולוגיות מידע. צילום: פלי הנמר

את החברה ייסד שחם בשנת 2000 עם אחיו, חן, שניהם קצינים בכירים, יוצאי היחידה היוקרתית 8200 בצה"ל. החברה עוסקת בתחום פתרונות טכנולוגיים לניהול שרשרת אספקה, תהליכים פיננסים ותהליכי ייצור במפעלים יצרניים. כמו כן, בבעלותם חברות-בת ומשרדים באירופה.

בימים אלו החברה מעבירה את מרכז פעילותה לקומפלקס במתחם ההיי-טק "עתיר ידע" בכפר סבא, בעסקה המוערכת בכ-20 מיליון שקלים.

מה שהחל לפני כ-19 שנה, כרעיון לפתח קהילה עסקית למסחר אלקטרוני, צמח והפך עם השנים לחברה ענפה עם עשרות עובדים (כיום מועסקים בחברה למעלה מ-80 עובדים), המעניקים שירות לעשרות אלפי לקוחות ומפתחים עשרות רבות של קהילות עסקיות, בפעילות חובקת עולם, עם למעלה מעשרות אלפי משתמשים פעילים המבצעים מיליוני טרנזאקציות יומיות.  

פורטלי הספקים של סגמנט הם מהוותיקים בשוק הישראלי, המשרתים כיום אלפי משתמשים ברמה יומית. הפורטלים מלווים מערכות ליבה קריטיות של ארגונים מהגדולים במשק הישראלי, דוגמת משרד הביטחון, מכבי שירותי בריאות, בנק מזרחי טפחות, אלביט מערכות, נמלי ישראל, פמי פרימיום, קרסו מוטורס, הולמס פלייס, איקאה, וארגונים בינלאומיים רבים נוספים. המערכת הינה פרי פיתוחה של חברת סגמנט באופן מלא, ובנויה בצורה המאפשרת התאמת הפתרון לצרכים האישיים והמשתנים של כל לקוח.

"לפני שפיתחנו את המוצר", מספר שחם, "ראינו חברות שמשקיעות עבודה רבה בבקרה, בקליטת חשבוניות המוגשות במסמכי נייר, ובהקלדתן, ומוצאות קושי בביצוע התאמה בין הזמנות הרכש לחשבוניות הידניות, בין השאר בשל שגיאות וטעויות הקלדה. גילינו גם שחלק מהחשבוניות שמתקבלות באופן דיגיטלי לא מתקבלות באופן תקין ועל פי הגדרות החוק. בנוסף, היו מקרים בהם חסר מידע בזמן אמת על שלבים בתהליך הטיפול בהזמנות, אספקות, חשבוניות ומועדי התשלום הצפויים. מצב זה אפיין גם חברות חדשניות ומצליחות, שעדיין התנהלו באופן מיושן ומסורבל בתחום זה. התוצאה הייתה כספים שלא מועברים בזמן שנקבע מראש, קניינים ועובדים שמשקיעים זמן רב בשירות לספקים, אנשי מכירות שעסוקים בהתנהלות מול ספקים ועוד, באופן שפגע מהותית בהצלחת החברות". 

"לכן", הוא סיפר, "חיפשנו פתרון יעיל. כשפיתחנו את המערכת, המטרה שלנו הייתה לאפשר לארגון לנהל מול הספקים קשר ישיר ומתמיד, ללא מגע יד אדם, באמצעות מערכת אמינה, שמאפשרת בין היתר לספקים לצפות בזמן אמת במידע אודות הזמנות הרכש שנשלחו אליהם, לאשר אספקת שירותים וטובין, להעביר חשבוניות ממוחשבות ולבצע חיתום דיגיטלי של החשבוניות באופן מאובטח, להעביר בין הצדדים מסרים ולעקוב אחר הסטטוסים השונים.

פיתחנו מערכת ייחודית וחדשנית שמייעלת את עבודת יחידת הרכש המרכזית ויחידת הכספים בתהליך קליטת חשבוניות, מבצעת בקרה אל מול הזמנות הרכש ובקרת חשבוניות, מבטיחה שקיפות מלאה לכל התהליכים והמסמכים ומקטינה את הסיכונים התפעוליים על ידי מזעור וייתור תהליכים רבים שבוצעו עד אז באופן ידני. בהטמעת המערכת החברה חוסכת כוח אדם, ציוד, זמן עבודה, עלויות הדפסה, הוצאות דיוור מיותרות ועוד".

"זו המהפכה התעשייתית הרביעית!", אמר שחם. "המעבר לתהליכים ממוחשבים, שלא דורשים מגע יד אדם, נחוץ היום בשוק. כארגונים גדולים אנחנו מחויבים להתאים את עצמנו לעולם המשתנה. חברה שלא תשכיל לעשות את השינוי – תשאר מאחור, והדבר ישפיע על הרווחיות שלה".

כל המידע והנתונים של השוק נמצאים אצלכם, מדובר בהמון דטה
"אנחנו עומדים בתקנות אבטחת מידע מחמירות בנושא. החברה אושרה כעומדת באמות מידה נדרשות על מנת להיות ספק מערכות ליבה מסווגות של מערכת הביטחון ואף אושרה כעומדת בתקנות האבטחה הרגולטיביות של בנק ישראל".

איזה עוד שירותים אתם נותנים?
"אנחנו מעניקים שירותי ניהול פרויקטים ומיקור חוץ למגוון חברות. בימים אלה אנחנו מפתחים מערכת לניהול רצפת הייצור במפעלים יצרניים, המאפשרת לנהל בזמן אמת את הפעולות המתבצעות בייצור, כולל מכונות ועובדים. למערכת יכולת איסוף נתונים מרצפת הייצור, תוך ניהול התכנון והתזמון של פעולות הייצור על ידי ניהול פקודות העבודה ודיווח על התקדמות הייצור ומצב המלאי. בנוסף יש לנו מערכות למדידת תנועת קהל המותקנות בעשרות מיקומים בישראל ברחבי אירופה". 

שמעתי שיש כמה עסקאות גדולות בשוק הבינ"ל
"נכון, אנחנו מרחיבים את הפעילות בתחום ופותחים שווקים חדשים, אך כרגע אני מנוע מלדבר על זה. מבטיח לעדכן בקרוב".

"פורטפוליו פוג'יטסו עשיר ורחב – אין לו אח ורע אצל המתחרים"

רענן ביבר, מנכ

כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, בשיחה עם פלי הנמר, שראיין (וצילם) אותו בכנס Fujitsu Forum 2019, שנערך במינכן שבגרמניה החודש ● באירוע השתתפו אלפי בכירי תעשייה, ביניהם משלחת של כעשרים נציגי חברות מישראל, בראשות ביבר

בתחילת חודש נובמבר נערך במינכן, גרמניה, Fujitsu Forum 2019 – הכנס השנתי של חברת פוג'יטסו ללקוחותיה ולשותפיה מרחבי העולם. בין אלפי המשתתפים, מנהלים ומקצוענים השתתפה גם המשלחת של כעשרים נציגי חברות מישראל, בראשותו של רענן ביבר, מנכ"ל הסניף המקומי של החברה, מאז פתיחתו לפני כארבע שנים. השתתפתי בכנס וסיקרתי אותו למען אנשים ומחשבים, וכן ראיינתי את ביבר על המשמעות של ההכרזות והתצוגות בשוק ה-IT הישראלי.

מה לדעתך היה חדש השנה בכנס Fujitsu Forum 2019?
"כנס Fujitsu Forum הוא אירוע הדגל של החברה, והשתתפו בו כ-9,000 לקוחות ושותפים עסקיים. הכנס הוא הזדמנות של החברה להפגנת כוח מרשימה וכולו חדשנות, טכנולוגיה עילית, פיתוחים ייחודיים של החברה. לב הכנס לדעתי הינו אזור התצוגה – 3,500 מטר מרובע – ה-Fujitsu City, המספק חלון ראווה מעורר השראה ובו מאות דוגמאות של פתרונות Fujitsu חדשים, הנותנים פתרונות מחשוביים טכנולוגיים לכל תחומי סביבות חיים אמיתיות, כגון חנויות, מפעלים, בנקים, מרכזי נתונים, בתי חולים, סביבות פיתוח, מחשוב עתיר ביצועים ועוד ועוד. והמדהים עוד יותר הוא שבאיזור התצוגה מדריכים, מציגים ועונים על השאלות מהנדסי המוצר והפיתוח של החברה מיפן ומגרמניה. אלו לא דיילים שאוספים שאלות ומעבירים הלאה, אלא האנשים הכי מוסמכים לענות על השאלות במקום.

החברה הציגה לראשונה את מעבד ה-Deep learning Unit DLU שהוכרז לאחרונה, ושרת חדשני המסוגל לאכלס 8 כרטיסי עיבוד כאלו. ה-DLU פותח על ידי פוג'יטסו והוא מאפשר ביצועים של עד פי 20 לוואט מכל פתרון מוכר של חברת נבידיה בשוק. פתרון זה אף מסוגל להריץ באופן טבעי סביבות שפותחו על ספריית קוד פתוח ללמידת מכונה TensorFlow. זוהי רק סנונית ראשונה שהוכרזה מתוך שלל מוצרים ופתרונות בתחום שיאפשרו ביצועי Deep learning חסרי תקדים בעולם.

בד בבד הציגה החברה מגוון עצום של מוצרים חדשים כגון נייד 2 ב-1 מסוג LifeBook U939x, שנבדק גם על ידי אנשים ומחשבים וקיבל מחמאות מפי הכתב צבי קצבורג, תחנות עבודה חדשות לעיבודים גרפיים כבדים משובצות מעבדי דור 10, והדובדבן שבקצפת הינו i9-10980XE Extreme processor וכן כרטיסים גרפיים חדשים מסדרת RTX של NVidia, ועוד".

מה ההישגים של פוג'יטסו ישראל בהנהגתך בשנה האחרונה?
"בשנת 2019 העמקנו את החדירה למערכות הדטה סנטר אצל הלקוחות והארגונים מהגדולים בישראל. יש לנו כיום, תוך שנות פעילות ספורות, אלפי שרתים ועשרות רבות של מערכות אחסון הפועלים בהצלחה רבה ובאמינות חסרת תקדים בלב מערכות המידע בישראל.

אני גא במיוחד בהצלחתנו במכירות מערכות אחסון All Flash. לקוחות שרכשו את המערכות והתנסו בהן, נהנים מהביצועים, פשטות הניהול והיכולות המתמקדות שלהן, ויש לנו קהל "מעריצים" שהולך ומתרחב.

החיוך שפוך על פניו של רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו מינכן, האוחז בטבלט קונברטיבל קל משקל במיוחד, קילו משקלו. צילום: פלי הנמר

החיוך שפוך על פניו של רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו מינכן, האוחז בטבלט קונברטיבל קל משקל במיוחד, קילו משקלו. צילום: פלי הנמר

עוד אני גא בהצלחתנו לספק אלפי מחשבים ניידים שלנו מדגם U939, הנחשב למחשב הנייד הקל בעולם. בין הרוכשים נייד זה, גם ממשלת ישראל, בזכות זכייה במכרז החשב-הכללי, בה זכינו ביחד עם השותף העסקי המצוין שלנו, חברת הראל טכנולוגיות".

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, ומערכות הלימוד העמוק של פוג'יטסו, Zinrai. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, ומערכות הלימוד העמוק של פוג'יטסו, Zinrai. צילום: פלי הנמר

למה אתה מייחס את ההצלחה שלך בשוק המקומי?
"פלי הנמר, כמי שמכיר אותי שנים רבות מאוד, משחר הקריירה שלי, אתה יודע היטב שהתורה שלי הייתה תמיד ועודנה: האנשים והשותפים לדרך, הם אלו שעושים את ההבדל והופכים את התמהיל של מוצרי עילית ואנשים מצוינים לנוסחה המנצחת. כשיש סביבך אנשים טובים, מקצועיים ומסורים, הדרך לא רק נעימה יותר אלא גם השורות התחתונות וההישגים – בהתאם. אני חייב לציין שגם ההנהלה שלנו באירופה וביפן שזורה באנשים מדהימים, מהטובים שהכרתי בתחום: אנחנו מרגישים שיש לנו גב חזק ותמיכה ופרגון מדהימים. גם ברמת האזור אליו אנו שייכים בארגון האירופאי, תשומת הלב והמיקוד שישראל זוכה לו, פשוט מחממים את הלב וממלאים בגאווה". 

מה ההישגים השונים של השותפים שלך?
"הזכרתי את ההישגים שלנו בשנת 2019, אלו מתאפשרים בזכות הגורם האנושי והיתרון שיש לנו גם כאן: המעגל הקרוב ללקוחותינו, הם השותפים העסקיים, חברות איסטרוניקס ודטה-טק המפיצים שלנו, וחברות האינטגרציה הטובות ביותר בשוק בישראל: הראל טכנולוגיות, ווי-אנקור ואמת מחשוב. אני גא בבחירה המצוינת שלנו בשותפים, ויש לי הערכה עצומה כלפיהם על העבודה הנהדרת שהם עושים עם מותג שלא היה מוכר בישראל עד לפני שלוש שנים.

הגורם האנושי הנוסף הוא הצוות המדהים שלי בישראל, העובד ללא לאות לענות בצורה המקצועית ביותר ובמהירות המירבית לשותפינו וללקוחותינו. אנו זוכים גם לסיוע מאסיבי ממרכזי המומחים שלנו באירופה, המלווים את פעילותנו בצמידות במגוון אספקטים".

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, מניח ידו על הנייח הננסי של פוג'יטסו G558 הנחשב למחשב הנייח הקטן בעולם. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, מניח ידו על הנייח הננסי של פוג'יטסו G558 הנחשב למחשב הנייח הקטן בעולם. צילום: פלי הנמר

מה המוצרים המובילים שאתם משווקים בישראל?
"הפורטפוליו של פוג'יטסו עשיר ורחב, שאין לו אח ורע אצל המתחרים. ברם אם לנתח מבחינת הכנסות, אין ספק שהשרתים בראש הרשימה שלנו, עם למעלה מ-50% ממכירות החברה בישראל. יש לנו התקנות מורכבות מאוד, תוך שימוש בשרתי "ספינת הדגל" שלנו ה-CX400. במקום השני, מערכות האחסון שלנו ובהן מובילות 2 קטגוריות עיקריות, מערכות ה-Allflash AF250 והאפליאנסים שלנו לגיבוי לדיסק על טהרת Commvault. גם תחום תחנות העיבוד הגרפי לתיב"מ והדמיות גרפיות מורכבות מככב בפעילותנו בישראל. הנייד הקל בעולם U939, כמותו נמכרו אלפים בשנה האחרונה, והצלחה מרשימה נוספת רשמנו גם עם הנייח הננסי שלנו, ה-G558 הנחשב למחשב הנייח הקטן בעולם (עם נפח מארז של פחות מליטר)".

השחקנים הראשיים בעשייה בישראל, מימין לשמאל: אורן לוי, מנהל הצ'אנל בישראל; דיוויד אזולאי, מנהל הפרה-סייל ומומחה דטה סנטר; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; Knuth Mozlen, סגן נשיא בכיר ומנהל העל של האזור המונה מעל 70 ארצות ב-EMEA, אליו משתייכת ישראל; Juan Procar, סגן נשיא המדווח ל-Knuth ואחראי על תת-האזור אליו משתייכת ישראל. צילום: פלי הנמר

השחקנים הראשיים בעשייה בישראל, מימין לשמאל: אורן לוי, מנהל הצ'אנל בישראל; דיוויד אזולאי, מנהל הפרה-סייל ומומחה דטה סנטר; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; Knuth Mozlen, סגן נשיא בכיר ומנהל העל של האזור המונה מעל 70 ארצות ב-EMEA, אליו משתייכת ישראל; Juan Procar, סגן נשיא המדווח ל-Knuth ואחראי על תת-האזור אליו משתייכת ישראל. צילום: פלי הנמר

מה התחרות העיקרית שלכם?
"האתגר האמיתי הניצב בפנינו הוא השמרנות היתרה שבה אנו נתקלים לעיתים כאשר אנו מציגים פתרונות סופר-מתקדמים ומובילים טכנולוגית, ובמחירים תחרותיים. בחלק מהמקרים פגשנו מקבלי החלטות המסתייגים משינויים ומפריצות גבול של המוכר להם. לשמחתי, פעמים רבות התגברנו על מכשול זה והפגנו את היתרונות הטמונים באימוץ מחשבה מתקדמת.

הצלחנו לעשות זאת אף לנוכח הפרחת שמועות על ידי מתחרים על רקע רה-ארגון שהתרחש בפוג'יטסו בתחילת השנה, ומצאנו עצמנו מזימים שמועות זדוניות לפיהן לכאורה החברה בישראל למעשה נסגרת. התמודדנו עם העמימות, תוך גיבוי חסר תקדים של הלקוחות, השותפים והנהלת פוג'יטסו, והעובדה היא שאנו כאן ומורגשים היטב בשוק בישראל.

יתרה מכך, הצצה בנתוני הבורסה של חברת פוג'יטסו העולמית בשנה החולפת, לעומת מתחריה, מסבירה היטב את מקור החששות של מתחרינו: זוהי חברת הטכנולוגיות מהבודדות שערך המניה שלה עולה בקביעות (השנה עלתה המניה ב-40%) והיא בולטת בביצועיה בהשוואה לטלטלות ול'נד-נד' שעוברות החברות המתחרות בתחום. הדבר מעיד על אמון המשקיעים בחברה, והביצועים – פנטסטיים".

בא לבקר במאורת הנמר: אלון חיימוביץ', מיקרוסופט ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: אלון חיימוביץ', סמנכ

אל מאורת הנמר הגיע לא מכבר לביקור אלון חיימוביץ', סמנכ"ל המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל.

חיימוביץ' נכנס לתפקידו באפריל השנה, והוא מוביל את כלל הממשקים של מיקרוסופט מול גופי הציבור במדינה, לרבות משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות, מגזרי החינוך והבריאות וגופים נוספים. לפני הצטרפותו למיקרוסופט, הוא מילא שורה של תפקידים בכירים בסיסקו, במשך כ-13 שנים. בתפקידו האחרון בחברה כיהן חיימוביץ' כסמנכ"ל המכירות של חטיבת הביטחון וגופי הסמך הקשורים לחטיבה, ולפני כן שימש בה, במשך כשש שנים, כסמנכ"ל טכנולוגיות ומוביל ארכיטקטורות עסקיות.

במסגרת תפקידו במיקרוסופט, חיימוביץ' מוביל תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בגופים ציבוריים וממשלתיים, ובהם שכלול שירותים ומערכות, מעבר לענן והטמעת טכנולוגיות חדשות. במהלך ביקורו, שוחחנו על השינוי המקיף שעברה הממשלה בשנים האחרונות וכיצד ניתן להאיץ את התפתחותה של ישראל כמדינה חדשנית וטכנולוגית.

"הממשלה הקימה שני גופים – ישראל דיגיטלית ורשות התקשוב הממשלתי, כדי לקדם את הסקטור הציבורי דרך אימוץ טכנולוגיות מתקדמות ופרקטיקות מהעולם העסקי", ציין חיימוביץ'. "השנה אנחנו ראינו יותר ויותר בכירים ומנהלים מהחטיבות העסקיות של ארגונים המקדמים אסטרטגיות של טרנספורמציה דיגיטלית עבור החברות שלהם. עד לשנים האחרונות, כמעט שלא הייתה מעורבות של הדרגים העסקיים בנעשה במחלקת ה-IT הארגונית. המונח טרנספורמציה דיגיטלית מבלבל ורבים נוטים לחשוב כי מהותה היא טכנולוגית ולכן, מעבירים את האחריות עליה למנמ"רים. אך למעשה, מהותה דווקא במילה הראשונה – טרנספורמציה, שמבטאת את עומק ורוחב השינוי העסקי שארגון צריך לעבור, שחלק מהמימוש שלו הוא טכנולוגי אך מרביתו שינוי ארגוני, עסקי ותרבותי. מחלקת ה-IT מקבלת מקום מרכזי במתן מענה לסוגיות עסקיות בעידן הדיגיטל – בשינוי במוצרים עצמם, בתהליכים פנימיים ובקשר עם העובדים".

באחרונה הקימה רשות התקשוב ועדה המייעצת לענן ציבורי, בשיתוף הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים ומערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה. הוועדה דנה בבקשות המשרדים הממשלתיים לשימוש בשירותי ענן וממליצה על כך בהתאם למהות המידע והתהליכים שקיימים במערכות אלה. במהלך ביקורו, דיברתי עם חיימוביץ' על איך המגזר הציבורי מממש את אסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו בצורה המהירה, המאובטחת והמלאה ביותר על הענן של מיקרוסופט. "אנחנו רוצים להיות שותף אמון של ארגונים שהולכים למהלכים משמעותיים, ובכלל זה משרדי הממשלה", אמר.

המפתח להצלחה בכל המשק הישראלי

מתוקף תפקידו, חיימוביץ' נחשף לארגונים ולחברות במגזר הציבורי שנמצאים במגמה של הרחבת השימוש בענן הציבורי. לדבריו, רובם רואים ערך רב בשימוש בטכנולוגיות בענן, שמאפשרות רכישה של שירות, ומייתרות את הצורך ברכש, בהתקנות ובתחזוקה של חומרה במשרדים ואת הצורך שעולה לעתים בפיתוח עצמאי של מוצרי תוכנה.

"כך, למשל, שימוש בטכנולוגיות הענן יאפשר את האצת יכולותיהם של משרדי הממשלה והחברות המשויכות למגזר הציבורי לתת שירות דיגיטלי לאזרחים ולעסקים", אמר חיימוביץ'. "יש לכך יתרונות רבים: לדוגמה, הפניית משאבים ומיקוד בתהליכי הליבה במשרדים; האצת תהליכי ההקמה של תשתיות ליישומים והקטנת הצורך במכרזים ייעודיים; הטמעת סטנדרטים לניהול התשתיות ואבטחת המידע שיוטמעו בשירותים; ייעול מערך ה-IT בהיבטי רכש – חומרה, תוכנה, שירותים וכדומה, על ידי מעבר לצריכת שירותים; התייעלות עקב יתרון לגודל; חיסכון בתשתיות כפולות; ועוד פתרונות חדשניים שניתן להטמיע".

מה עם תשתית מאובטחת? שאלתי. כיצד אפשר לוודא זאת? "טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט מספקות תשתית מאובטחת ובעלת שרידות גבוהה, שמאפשרת אספקת שירותים באופן רציף בתצורת ענן", השיב חיימוביץ'. "כפי שמיקרוסופט עושה עם גופים ציבוריים בכל העולם, מציאת האיזון הנכון בין החסמים הרגולטוריים במגזר הציבורי לשימוש בעצימות גבוהה בטכנולוגיות הענן שלה היא המפתח להצלחה. בעיניי, יש לשאוף למעבר רחב לענן הציבורי לכלל המערכות, תוך מימוש פתרונות ייחודיים וממוקדים, וליהנות מהידע שצברנו בעולם".

Fujitsu Gateway: שער גלובלי של פוג'יטסו יוקם בהודו

המוטו של פוג'יטסו במרכז החדש בהודו: צור אמון, הובל דיגיטלית, פעל גלובלית. צילום: פלי הנמר

החברה הודיעה במהלך כנס פוג'יטסו מינכן 2019, שנערך בשבוע שעבר, על הקמת Fujitsu Gateway - מרכז לקוחות מתקדם בעיר פונה המוקדש לטרנספורמציה דיגיטלית, שיחל בפעולתו ב-2020

במהלך הכנס השנתי Fujitsu Forum 2019 – שנערך בשבוע שעבר כמדי שנה במינכן, גרמניה, בהשתתפות מעל 9,000 מקצוענים מרחבי העולם וכ-20 מישראל, בראשותו של רענן ביבר, מנכ"ל הסניף המקומי – הודיעה פוג'יטסו על תכניותיה ליצור מרכז לקוחות מתקדם בפונה, הודו, על מנת להאיץ את האימוץ של טרנספורמציה דיגיטלית. שער פוג'יטסו (Fujitsu Gateway) יספק נקודת חיבור מרכזית עבור הדגמה מקיפה וחזקה של יכולת ההפצה של פוג'יטסו.

שבע טכנולוגיות שפוג'יטסו מובילה בטרנספורמציה הדיגיטלית כסיוע ללקוחותיה בעולם. צילום: פלי הנמר

שבע טכנולוגיות שפוג'יטסו מובילה בטרנספורמציה הדיגיטלית כסיוע ללקוחותיה בעולם. צילום: פלי הנמר

שער פוג'יטסו אמור להתחיל לקבל את פני הלקוחות מרחבי העולם, פיזית במתקן בהודו, או באופן דיגיטלי באמצעות מיקומים גלובאליים של פוג'יטסו, מראשית 2020. החידוש יביא את העומק המלא של יכולות הקצה-אל-הקצה של פוג'יטסו לחיים, במטרה להעניק ללקוחות חוויה בלתי נשכחת. השער יציע תוכן המותאם לסדרי העדיפויות העסקיים של הלקוחות, על ידי איסוף התחומים הרלוונטיים ביותר במומחיות הטכנולוגית והתעשייתית המתקדמת של פוג'יטסו. הדבר יציג כיצד פוג'יטסו יכולה לסייע לעסקים למצוא את השילוב המושלם בין אנשים, מיקום, תהליכים וטכנולוגיה, כדי לעזור להם לשנות ולצמוח.

לקוחות שרוצים לקחת צעד אחד קדימה באימוץ טרנספורמציה דיגיטלית, יהנו גם מהסיכוי להצטרף למפגש רעיונות במרכז חדש לטרנספורמציה דיגיטלית, ולחוות את העוצמה של המתודולוגיה לעיצוב חוויה מרכזית אנושית של פוג'יטסו ליצירה משותפת דיגיטלית.

חיבור מומחיות בצורה ווירטואלית מ-Global Delivery

ה-Gateway יחבר למעשה מומחיות מרשת מרכזי המסירה הגלובלית של פוג'יטסו, באמצעות הצוותים המקומיים ברחבי העולם והמטה של ​​פוג'יטסו ביפן. על ידי מתן חוויה חיה, הלקוחות יראו ממקור ראשון מודל אספקה ​​עולמי אמיתי ויקבלו תחושה של הערך שפוג'יטסו יכולה לספק כשותף גלובלי.

למבקרים תהיה הזדמנות לגלות כיצד מודל המסירה המשולב היחיד של פוג'יטסו מאפשר תמיכה גלובלית ללקוחות על ידי הקמה רשת מומחים גלובלית. השער, שנבנה מחומרים ידידותיים לסביבה, נבנה ויפעל בהתאמה לגישה העסקית האחראית של פוג'יטסו, ומדגיש כיצד החברה תומכת ביעדי פיתוח בר-קיימא של האו"ם.

הודות לגישה שלו למומחים בתעשייה, ה-Gateway מדגיש יכולות אנכיות בענפי שוק מרכזיים, בנוסף ליכולות משלוח מיוחדות; אלה כוללים שירותי מקום עבודה, דלפק שירות, תשתית היברידית, שירותי יישומים, מיקור-חוץ לתהליכים עסקיים, אבטחה, שירותי רשת, ERP וחדשנות עסקית.

טים ווייט, ראש קבוצת משלוחים עולמיים בפוג'יטסו. צילום: פלי הנמר

טים ווייט, ראש קבוצת משלוחים עולמיים בפוג'יטסו. צילום: פלי הנמר

טים ווייט, ראש קבוצת משלוחים עולמיים בפוג'יטסו: "ככל שהתפתחו עסקים, ראינו שינוי משמעותי במה המשמעות של להיות שותף למסירה גלובלי. כדי לתמוך בלקוחות שלנו ביעילות, התמקדנו יותר ויותר בתמיכה בטרנספורמציה הדיגיטלית הגלובלית שלהם, מגובה בהבנה מעמיקה של האתגרים העסקיים שלהם. היכולת לספק, לשלב ולנהל את השילוב של יכולות שירות באתר, מקומי, אזורי וגלובלי מספקת ללקוחות גישה, ליכולות שפה מגוונות, מיומנויות טכניות, כישרון בתעשייה ויכולות רצף שירות. ה-Gateway יחבר בין יכולות אלה, ויפגין אותן בסביבה חיה. לדוגמה, לקוח קמעונאי בגרמניה יחווה ממקור ראשון את היכולת לספק שירותי אתר גלובליים לחזיתות ברחבי העולם, לפגוש את הצוות בפורטוגל, התומך ביותר מ-23 שפות, לראות חדשנות בקמעונאות מיפן, ולדון בטרנספורמציה של יישומי הליבה לענן עם הצוות שלנו בהודו – והכל בפגישה אחת".

תעשיות אחדות בהן פוג'יטסו מציעה שירותיה הגלובליים. צילום: פלי הנמר

תעשיות אחדות בהן פוג'יטסו מציעה שירותיה הגלובליים. צילום: פלי הנמר

הצגה לראווה של מיטב היכולות הגלובליות של פוג'יטסו

לפוג'יטסו רוחב של יכולות מסירה גלובליות, כולל פעולות אזוריות ביפן, ברחבי אסיה, ביבשת אמריקה, אוקיאניה ובכל אירופה. בנוסף, מרכזי משלוחים גלובליים פועלים במספר מוקדים ברחבי שמונה מדינות, כולל סין, קוסטה ריקה, הודו, מלזיה, הפיליפינים, פולין, פורטוגל ורוסיה.

שת"פ גלובלי בכל העולם כמו גם בהודו עם ארגונים מובילי פתרונות טכנולוגיים. צילום: פלי הנמר

שת"פ גלובלי בכל העולם כמו גם בהודו עם ארגונים מובילי פתרונות טכנולוגיים. צילום: פלי הנמר

קבוצת האספקה העולמית של פוג'יטסו, ה-Fujitsu Global Delivery Group, משלבת חוזקות גיאוגרפיות מגוונות אלה עם מיטב יכולות הטכנולוגיה הרחבות של פוג'יטסו ועם מומחיות עמוקה בתעשייה, ומספקת שירות גלובלי 24/7. קבוצת המסירה הגלובלית מתמקדת ברציפות בצוותי השכלה, תוך שיפור מתמיד של הפרקטיקות והטמעת עקרונות Agile בכל מרכיב של אספקת שירותים, ועוזרת ללקוחות להתגבר על אתגרים בזמן אמת.