הנמר במינכן: קר בחוץ, חם בכנס של פוג'יטסו

כנס Fujisu Forum 2019 במינכן. צילום: פלי הנמר

פלי הנמר נסע לעיר הגרמנית, התעדכן בחידושים ובפיתוחים של החברה ושהה עם המשלחת הישראלית הגדולה ● התמונות והרשמים לפניכם

התמורות במזג האוויר וההתחממות הגלובלית שינו הרבה דברים באקלים של אירופה, אבל תחילת נובמבר במינכן היא עדיין תקופה קרה ואפרורית. עם טמפרטורה נמוכה, בוודאי במונחים ישראליים, וענני סתיו בשמיים, היה מלבב וחם יותר להיכנס למרכז הכנסים, לאירוע השנתי Fujisu Forum 2019, שמארגנת החברה לשותפים וללקוחות שלה.

כ-9,500 איש מאזור EMEA פקדו את הכנס, שהסתיים לפני ימים אחדים, והקשיבו להתפתחויות האחרונות בעולם הטכנולוגיה ולחידושים העדכניים של פוג'יטסו. בין המשתתפים הייתה המשלחת הישראלית בראשותו של רענן ביבר, מנכ"ל הסניף הישראלי, שמספר חבריה עלה השנה על 20 איש.

בלי שותפים אין אקו-סיסטם. פוג'יטסו שינתה את הגישה שלה לשוק, ופועלת רק עם שותפים, כולם טכנולוגיים ומוסיפי ערך. השלט שקיבל את פני המגיעים בשערי מרכז הכנסים פירט את שמות השותיפם הבינלאומיים של החברה, שגם פרסו חסות וסייעו במימון הכנס. צילום: פלי הנמר

בתמונה שלמעלה ניתן לראות נציגים מובחרים של השותפים הישראליים שנכחו בכנס. מצולמים בה, מימין: ניר גרבל, סמנכ"ל המכירות של ווי אנקור; שריג צור, מנכ"ל החברה; אבי אלגרבלי, סמנכ"ל שותפים עסקיים ותפעול בה; תומר שרירה, מנהל המכירות של דטה-טק; יקי כהן, מנהל המכירות של ווי אנקור; רענן ביבר (כורע); אורן לוי, מנהל שותפים עסקיים בפוג'יטסו ישראל; עמי ברקוביץ', מנהל מכירות בהראל טכנולוגיות; דורון מסיליקר, מנהל מכירות פוג'יטסו באיסטרוניקס; דיוויד אזולאי, מנהל פריסייל בפוג'יטסו ישראל; יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות; אלון צחור, מנהל מכירות בניסקו ישראל; נועם נר גאון, מהנדס מערכות ב-ECI ישראל; אבי בן שבת, מנכ"ל IPTmobile; ואבינועם צ'יפלווי, מנהל פריסייל בהראל טכנולוגיות. צילום: פלי הנמר

קנוט מוצן, מנהל האזור בפוג'יטסו, מציג את הבטחת החברה למכור רק דרך השותפים. צילום: פלי הנמר

הנבחרת האזורית כולה על הבמה: מימין – המנחה, סוון שילץ, מנהל ניהול הקטגוריות באזור EMEIA; רפאלו ארדונדו, מנהל השירות באזור זה; פרנסואה קנטוס, מנהל ההפצה; חואן פורקאר, מנהל המכירות; וקנוט מוצן, מנהל האזור. צילום: פלי הנמר

ביבר עם הנייד של הדק האדום וקל המשקל (רק 900 גרם) שהוא אוהב. שאלתי אותו מה נשתנה – ביבר בעצמו אמר בעבר שהסניף הישראלי לא מוכר ישירות, אלא דרך המשווקים. הוא השיב שבעוד שכך הסניף הישראלי עשה, החברה מחו"ל לעתים כן. מעתה זה לא יקרה, והמכירות יהיו 100% דרך השותפים. צילום: פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: גולן בר אור ועירית שילה, פרודוור

גולן בר אור, שותף וסמנכ

לאחרונה ביקרו במאורת הנמר גולן בר אור – שותף וסמנכ"ל השיווק והמכירות של פרודוור ישראל, ועירית שילה, מנהלת השיווק של החברה.

בר אור ושילה הדגישו כי פרודוור היא שותף מיקרוסופט דיינמיקס הגדול ביותר בשוק הישראלי. החברה משרתת את כל מגזרי המשק, ולאחרונה הרחיבה את הדגש על מגזר הרשויות המקומיות. במסגרת זו חתמה פרודוור על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אוטומציה החדשה (לשעבר החברה לאוטומציה), להאצת אימוץ טכנולוגיות הענן של מיקרוסופט (Azure ו-Microsoft Dynamics) ברשויות המקומיות בישראל. ההסכם יסייע לרשויות המקומיות ולתאגידים העירוניים (עיריות, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות, תאגידי מים וחברות עירוניות) לקדם טרנספורמציה דיגיטלית של שירות לאזרח, כולל יישום מוקדי שירות מתקדמים שיאפשרו לתושבים לקבל סיוע ומידע מכתובת אחת במגוון רחב של ערוצים.

בר אור ציין כי לפרודוור ישראל יש פרויקטים רבים ברשויות מקומיות. כך, לדוגמה, בעיריית ירושלים בוצע פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית של השירות לתושבים ולעסקים בעיר. הפרויקט כלל הקמת אתר אינטרנט חדשני, שדרוג מערכת קשרי הלקוחות (CRM) של העיריה, אפשרות לתקשורת רב-ערוצית עם המוקד העירוני (מוקד 106), אפליקציה חדשה למוקד ויישום של אתר אינטרנט חדש לעירייה, שפותח בשיתוף חברת E-wave.

בעיריית תל-אביב יישמה לאחרונה פרודוור מערכת דיינמיקס מתוצרת מיקרוסופט לניהול הפעילויות במרכזים הקהילתיים בעיר, ולביצוע הגביה והתשלומים בגין ההשתתפות בפעילויות. המערכות המיושמות בפרויקט הן מערכת ניהול קשרי הלקוחות Microsoft Dynamics CRM ומערכת Microsoft Dynamics 365 Business ,Central שהינה מערכת ERP לארגונים קטנים ובינוניים.

פרודוור מתקינה ברשויות מקומיות גם מוצרים מתוצרת צד שלישי. כך, לדוגמה, התקינה פרודוור בעיריית רמת גן את מערכת SimpleChat, מפיתוח אלעד מערכות, המשמשת לחיבור כל הערוצים הדיגיטליים דרכם מתקשרים תושבי רמת גן לעירייה, אל מערכת ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות) העירונית שהותקנה על ידי פרודוור, ומבוססת על Microsoft Dynamic 365. המערכת נועדה להעצים את הקשר הדיגיטלי עם תושבי העיר והעסקים השוכנים בה.

"כשותף אוטומציה החדשה הגדול ביותר בשוק הישראלי, וכמומחים לפתרונות ה-CRM וה-ERP של מיקרוסופט, אנחנו נותנים פתרון הוליסטי, מלא, חדשני ובענן לקשר שבין התושבים לרשויות המקומיות", אמר בר אור.

ב-27.11.19 תקיים פרודוור, בשיתוף אוטומציה החדשה, יום עיון בנושא טרנספורמציה דיגיטלית ברשויות המקומיות במתחם מיקרוסופט Reactor בתל אביב.

טרנספורמציית כוח העבודה – המפתח להצלחה עסקית, לפי מחקר של פוג'יטסו

הבסיס האידיאולוגי בהשקעה בטרנספורמציה במשאב האנושי היא האמונה במרכזיותו של האדם

מחקר שנערך על ידי יחידת המודיעין הכלכלית של האקונומיסט עבור פיג'יטסו וסיטריקס מצא, כי טרנספורמציה משמעותית של כוח העבודה היא תהליך מפתח עבור כמעט שלוש מתוך ארבע חברות (72%), שהשיגו באופן משמעותי את המטרות האסטרטגיות שלהן בשלוש השנים האחרונות

במהלך הכנס השנתי Fujitsu Forum 2019 שנערך בשבוע שעבר, כמדי שנה במינכן, גרמניה, הציגה החברה תוצאות מחקר חדש, המדגיש שטרנספורמציה משמעותית של כוח העבודה היא תהליך מפתח עבור כמעט שלוש מתוך ארבע חברות (72%), שהשיגו באופן משמעותי את המטרות האסטרטגיות שלהן בשלוש השנים האחרונות.

המחקר החדש, שנערך עבור פוג'יטסו וסיטריקס, מאשר, כי למרות התנגדות העובדים לשינוי בהיותם המחסום הגדול ביותר לשינוי כוח העבודה (38%), היתרונות הנפוצים ביותר הם שכר גבוה יותר, הסבה מקצועית ושדרוג טכנולוגי.

המחקר, שנערך על ידי יחידת המודיעין הכלכלית של המוציא לאור האקונומיסט, מגדיר טרנספורמציה של כוח אדם כ"שינוי משמעותי ומכוון לבסיס העובדים של החברה שלך ולדרך שבה הוא נפרס", ומציין, כי תהליך זה "עשוי לכלול הסבה נרחבת של צוות העובדים, הצגת סגנונות עבודה וניהול חדשים ושינוי האופן שבו הארגון שלך מעסיק את עובדיו".

הממצאים במחקר, שנחשפו על ידי פוג'יטסו, מדגישים, כי ההשקעה בטכנולוגיה הנכונה מקדימה אפילו הכשרה מחדש שהיא הנפוצה ביותר, כיום, לשינוי כוח העבודה, כפי שצוינה על ידי כ-83% מהחברות. במקום השני היו משכורות ויוזמות מוגברות לשיפור הכישורים הדיגיטליים של כוח העבודה – כאשר 77% מהחברות נוקטות צעדים אלה כדי לשפר את המיומנויות והפרודוקטיביות.

נריס מוטלו, ראש הייעוץ והשירותים המקצועיים וראש שירותי העתיד בעבודה בפוג'יטסו אמר: "אחד הממצאים החזקים ביותר ממחקר יחידת המודיעין של האקונומיסט הוא, כי שלוש מתוך ארבע חברות הסכימו, כי כוח העבודה והטרנספורמציה הטכנולוגית חולקות יעדים משותפים – כאשר המעסיקים מחפשים מיומנויות דיגיטליות וערך גבוה יותר. כשאתה לוקח בחשבון את המשכורות הגבוהות יותר, הכשרה נוספת וטכנולוגיה טובה יותר שהעובדים נהנים מהם לאחר הטרנספורמציה של כוח האדם, ישנן סיבות משכנעות לשינוי כוח העבודה הן עבור המעסיק, הן עבור העובד".

פוג'יטסו: כדי להצליח בעסקים עליך ליצור אמון, להוביל דיגיטלית ולפעול גלובלית. צילום: פלי הנמר

פיט סוואביי, מנהל המערכת למנהיגות מחשבתית ביחידת המודיעין של האקונומיסט, אמר, כי "המחקר מציע כי במקום להיות בחירה לעסקים, השקעות בטכנולוגיה ועובדים הולכות יד ביד. המניע העיקרי לשינוי כוח אדם, הוא מראה, הוא הצורך בשיפור בסיס הכישורים העומד לרשות הארגונים."

על פי נתונים שנאספו על ידי האקונומיסט בקרב חברות המאמינות כי "השתנו משמעותית", שתיים מכל חמש נדרשו לבצע שדרוגים "משמעותיים" לתשתיות הטכנולוגיה הקיימות שלהן כדי להצליח. אחרי אימוץ טכנולוגי חדש (56%), הכשרה ופיתוח מיומנויות (54%) הייתה המדד השני הפופולארי ביותר.

עם זאת, עדיין ישנה כברת דרך לעבור. המחקר מצא, כי חברות בצפון אמריקה מקדימות את השינוי במקום העבודה, כאשר 68% אמרו שהן "השתנו משמעותית", לעומת 36% בלבד ביפן, בעוד אירופה (26%) ואוסטרליה וניו זילנד (22%) מפגרות מאחור.

הדרך לטרנספורמציה הדיגיטלית שתביא לטרנספורמציה גם במשאב האנושי עוד ארוכה לפי ממצאי פוג'יטסו, כי אמנם 67% נמצאים בתהליך, אך פחות מ-25% מיחידות ה-ICT באירופה נמצאות כבר בענן, ו-58% מהעסקים עדיין תקועים בטכנולוגיות לגאסי ו-44% מהמנהיגים העסקיים פוחדים להישאר מאחור. צילום: פלי הנמר

טרנספורמציה מגיעה עם מחיר – כאשר המשיבים מציינים עלות חד פעמית כגורם היחיד הגדול ביותר (81%), ואחריה עלויות התעסוקה גדלו (76%) והגדלת המורכבות הארגונית (75%). פוג'יטסו צופה ירידה בהתנגדות לשינוי, מכיוון שכמעט ארבעה מתוך חמישה (79%) מהנשאלים מסכימים כי הדבר יואץ בשלוש השנים הבאות.

עוד הוסיף מוטלו, כי "יותר ויותר, זה 'עכשיו או לעולם לא' עבור חברות שצריכות לאמץ טרנספורמציה במקום העבודה ובכוח העבודה או ליהפך ללא רלוונטיות. כאן מובילה פוג'יטסו – מבחינת עזרה לחברות  – להבין, לתכנן וליישם טרנספורמציה של כוח אדם אנושי. כפי שניתן לראות בבירור מתוצאות המחקר העצמאי הזה, חברות שעשו את הקפיצה שמחות על התוצאות. פירוש הדבר, שמי שלא ביצע שינוי של מקום העבודה הולך ומתקשה יותר ויותר למשוך ולשמור על כוח העבודה הנכון ביותר הדרוש לאתגרים העסקיים העומדים בפניהם בשוק של היום".

המוטו של פוג'יטסו: לעצב את העתיד יחד עם לקוחותיה ושותפיה. לא לבדה. צילום: פלי הנמר

פוג'יטסו: פלטפורמת בלוקצ'יין ראשונה בעולם למסחר באורז

Fujitsu Forum 2019 במרכז הכנסים ICM של מינכן. צילום: פלי הנמר

פוג'יטסו ורייס אקסצ'יינג' הכריזו על מערכת מסחר באורז מבוססת בלוקצ'יין - Ricex, שהיא פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת באמצעות טכנולגיית DLT לבצע ביעילות עסקאות ולסדר ביטוח, משלוח, בדיקה ויישוב - תוך הבטחה לשילוב חלק ונתונים שניתן לאמתם

ב-Fujitsu Forum 2019 – הכנס השנתי ללקוחותיה ולשותפיה שנערך השבוע במינכן, גרמניה, בהשתתפות של אלפי מקצוענים, הכריזו פוג'יטסו ורייס אקסצ'יינג' (Rice Exchange) על מערכת מסחר מבוססת בלוקצ'יין – Ricex. הדבר מבטיח אבטחה, שקיפות, יעילות, עקיבות ורמת אמון ללא תחרות לשוק האורז העולמי, שהיקפו 450 מיליארד דולר.

Ricex היא הפלטפורמה הדיגיטלית הראשונה המיועדת לקנייה ומכירה של אורז, אחת הסחורות החקלאיות הגדולות בעולם. הפלטפורמה הדיגיטלית לסחר האורז באמצעות פלטפורמת בלוקצ'יין מנהלת דיגיטלית את ספר החשבונות המבוזר (Distributed Ledger Technology – DLT) – שבאמצעותו מתבצעות רכישות ומכירות, ובו מוכרים וספקי שירותים יכולים למצוא זה את זה בקלות בסביבה דיגיטלית, לבצע ביעילות עסקאות ולסדר ביטוח, משלוח, בדיקה ויישוב – תוך הבטחה לשילוב חלק ונתונים שניתן לאמתם.

פוג'יטסו רוצה להיות השותפה של ארגוני העולם במעבר לטרנפומציה הדיגיטלית, ובלוקצ'יין תופס מקום מרכזי בהצעותיה. צילום: פלי הנמר

 

אזור תצוגת פתרונות בלוקצ'יין בכנס השנתי של פוג'יטסו. צילום: פלי הנמר

"פלטפורמת Ricex מביאה שקיפות, יעילות וביטחון לסחר האורז העולמי", אמר סטיבן אדקינס, מנכ"ל Ricex. "טכנולוגיית DLT של שותפינו בפוג'יטסו מאפשרת לנו להסיר את המחסומים הרבים שמנעו סחר שקוף באורז ומאפשרת לרכוש אורז, מצרך מזון חיוני, בסיכון נמוך ובביטחון מלא שהם מקבלים מוצר איכותי, במחיר הוגן".

"השימוש בפלטפורמת DLT מחדיר רמות חדשות של אמון ויעילות לסחר האורז הבינלאומי המקוטע", ציין אדקינס. "זה יוצר נתונים מאומתים, בלתי ניתנים לשינוי עבור כל בעלי העניין, כגון קונים, מוכרים, שולחים, פקחים, מבטחים, רגולטורים ומפעילי מערכות תשלום. השימוש בספרייה מבוזרת מסיר חיכוכים ועיכובים בשרשרת האספקה, ומבטיח ביטחון ושקיפות בענפי האורז הבינלאומיים על ידי כך שמאפשר לכל בעלי העניין לראות את אותם נתונים שניתן לאמת – בזמן אמת. לדוגמה, פלטפורמת Ricex מאפשרת לקונים לחפש אורז שאושר כגידול בר-קיימא. זה מקנה ודאות לגבי מקור האורז, ובתורו מאפשר ליצרנים לגבות פרמיה עבור המוצר שלהם".

פוג'יטסו מציגה את בשלות פתרונות הבלוקצ'יין שלה בשוק הארגוני. צילום: פלי הנמר

פרדריק דה ברוק, ראש המרכז לחדשנות פוג'יטסו בלוקצ'יין בבריסל, אמר: "המשכיות, מעקב ותיעוד מקור מוכח הם לב לבה של בורסת האורז, שמהווה דוגמה עוצמתית נוספת למקרי השימוש בעולם האמיתי בבלוקצ'יין. Ricex הראתה חזון רב באימוץ הגישה של פוג'יטסו ליומנים מבוזרים כשכבה משלימה לארכיטקטורות ארגוניות גדולות יותר, ולא כפתרונות נקודתיים בפני עצמם. הקפדנו לוודא שה- DLTיכול לפעול עם תשתיות קיימות. כך אנו מספקים ערך אמיתי מהשקעה בטכנולוגיה חדשה ומרתקת זו".

מגזרי השוק אליהם תגיע טכנולוגיית שירותי DLT לשיפור פעילותם ולאבטחתם. צילום: פלי הנמר

עסקי הסחר באורז חסויים, מורכבים ועתירי תהליכים

דה ברוק סיפר, כי סחר באורז הוא עסק חסוי, מורכב ועתיר תהליכים, ולעתים קרובות מבוסס על נייר בלבד. דרישות ההסמכה לייבוא ​​אורז משתנות לפי אזור, וצריך לבדוק ולהתאים אותן למסמכים באופן ידני, דבר שהוא יקר ומועד לטעויות אנושיות יקרות. "על המסמכים לנסוע ברחבי העולם יחד עם הסחורה, תוך סיכון לאובדן זמן בגלל תיעוד. הפלטפורמה של רייס אקסצ'יינג' מפשטת את תאימות התיעוד, מה שמוביל להפחתת עלויות העסקאות ומספק שקיפות מלאה".

לדבריו, כמות הולכת וגדלה של אורז נסחרת כעת בזירה הבינלאומית, פי חמישה ב-30 שנה. זה מונע על ידי צמיחה דמוגרפית וחששות מאובדן אבטחת מזון ומשימוש מוגבר במים. אך בניגוד לגידולי דגנים גדולים אחרים, לאורז יש מגוון רחב של סוגים וזנים. זה הופך את התמחור להרבה פחות הומוגני, כאשר המסחר מנוהל על ידי קבוצה קטנה יחסית של סוחרים, עם מעט שקיפות. לעתים רחוקות הצדדים המעורבים בשוק האורז מתקשים לקבוע אם לקונה או למוכר יש עבר נקי למילוי התחייבויות חוזיות.

"בעלי עניין בשרשרת אספקת האורז התרגלו לחוסר היעילות והעמיסו אותה על מחיר האורז כחלק מ'עלות הפעילות'. אך עתה, טרנספורמציה דיגיטלית המבוססת על טכנולוגיות היומן המבוזר יצרה את האמצעים לתיקון החסרונות היקרים והלא יעילים הללו", הוסיף דה ברוק.

 

פוג'יטסו פעילה ביותר מ-100 מדינות (כמו גם בישראל) יש לה מ-132,000 עובדים והיא חברת שירותי IT השביעית בגודלה בעולם. צילום: פלי הנמר

פוג'יטסו: ביצועי הדור הבא של אחסון עבור העולם הדיגיטלי

ברוכים הבאים ל-Fujitsu Forum 2019 במינכן. צילום: פלי הנמר

פוג'יטסו הכריזה ב-Fujitsu Forum 2019 על קו המוצרים החדש של ETERNUS AF S3 - מערכי הכל-פלאש, ועל ETERNUS DX S5 מערכות אחסון היברידיות – העונות על הצורך בגידול האקספוננציאלי במידע ובעומסי העבודה

ב-Fujitsu Forum 2019, הכנס השנתי ללקוחותיה ולשותפיה שנערך השבוע במינכן, גרמניה, הכריזה חברת פוג'יטסו על קו המוצרים החדש של ETERNUS AF S3 – מערכי הכל-פלאש, ועל ETERNUS DX S5 מערכות אחסון היברידיות. המערכות מעוצבות לתמוך בפרדיגמה החדשה של הדיגיטליזציה, כשהדור החדש של מערכות אחסון בעל ביצועים אופטימליים מנהל בקלות את הגידול האקספוננציאלי במידע ואת אלפי האפליקציות המורכבות המתווספות לעומסי העבודה של העידן הדיגיטלי. מובן שהמערכות המוכרזות מציעות גם יעילות באחסון כדי לשמור על עלויות מינימליות.

עם ההשקה של שני פתרונות האחסון החדשים פוג'יטסו מרחיבה את פורטפוליו מוצרי האחסון בהתאמה לצרכים של סביבת מרכזי הנתונים המודרניים, תוך שהיא מספקת את הארכיטקטורה הנכונה לכל הדרישות העסקיות.

המערכות המוכרזות. צילום: פלי הנמר

פתרון אידיאלי לעסקים קטנים וסניפי משרדים

ה-ETERNUS AF150 S3 ברמת הכניסה הוא מערך כל-פלאש, המשלב טכנולוגיית אחסון מתקדמת וביצועים מעולים עם מחיר נמוך. המערכת יכולה להגיע לקיבולת נתונים של עד 92 טרה בייט. הפתרון קל לפריסה והניהול תואם לכל שאר מערכות משפחת ETERNUS. הדבר מאפשר ללקוחות להגדיל בקלות את תשתיות האחסון שלהם ולהפעיל כמה פתרונות אחסון על הרשת שלהם דרך ממשק ניהול מאוחד.

הכוכב העולה השני, ETERNUS DX900 S5, ממלא פער בקצה העליון של השוק, כמערכת אחסון היברידית ברמת הביניים, המספקת ביצועים גבוהים במחיר אטרקטיבי. הפתרון ניתן להרחבה עד ארבעה בקרים. המערכת מאפשרת מדרגיות מספקת למרבית המקרים, מאחסנת עד 70 פטה-בייט ומשיגה בקלות מיליון I/OPS וקיבלה אישור מוועדת ביצועי האחסון (SPC) הבינלאומית. דחיסה מואצת בחומרה מספקת יעילות שאין דומה לה באמצעות מנוע האצה ( Storage Acceleration Engine – SAE) והיא עדיפה על דחיסה מקובלת בתוכנה וגם על מניעת הכפלת נתונים (deduplication). כתוצאה – הלקוחות זוכים לשקט נפשי מלא ולאמינות רציפות הנתונים העסקיים.

כוח עיבוד רב יותר וזיכרון מהיר יותר

לצד שני המוצרים החדשים, פוג'יטסו מציגה את הדור השלישי של מערך הכל-פלאש ETERNUS AF ואת הדור החמישי ממשפחת האחסון ההיברידית ETERNUS DX. פוג'יטסו הטעינה ב"טורבו" את קווי ETERNUS AF S32 ו-ETERNUS DX S53 עם כוח עיבוד רב יותר, זיכרון מערכת מהיר וגדול יותר וזיכרון מטמון NVMe במערכות האחסון ההיברידיות הבינוניות. בנוסף, גם טכנולוגיית דחיסה ומניעת כפילות מואצת חומרה. חידושים אלה מביאים לשיפור בביצועים ומדרגיות לאחסון קריטי לעסקים במרכזי נתונים, סניפים ואצל לקוחות בינוניים וקטנים יותר (SMB), ומספקים תמיכה אמינה אפילו ליישומים עסקיים ואנליטיים תובעניים ביותר.

שילוב מאוזן בין יעילות, קיבולת ומהירות. צילום: פלי הנמר

ניהול אחסון קל

ניהול כל פתרונות האחסון החדשים והקיימים של ETERNUS פשוט הודות לתוכנה לניהול אחסון של ETERNUS SF. תוכנה זו מציעה תכונות ניטור עוצמתיות באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי, כולל פונקציות משותפות, כגון שכפול, הגירה והפעלת אשכולות אחסון – בכל מערכות הפלאש, כשכל זה ברישיון פשוט ושקוף.

כדי לסייע ללקוחות למקסם את השקעת האחסון שלהם, פוג'יטסו יצרה תוכנית אחריות חדשה לדורות המוצרים החדשים של ETERNUS, הכוללת התחייבויות לאפס השבתה, צמצום נתונים וזמינות של 100% SSD וכן כיסוי שביעות רצון לקוחות והמשך התמיכה.

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יסטו ישראל, המוביל את המשלחת הישראלית לכנס, אמר: "הדיגיטציה הבלתי פוסקת של התהליכים יוצרת אינספור מקורות נתונים חדשים, כמו גם יישומים חדשים, שהופכים את המוני הנתונים לערך עסקי. על פי נתוני חברת המחקר IDC, עד שנת 2025 תחום הנתונים הגלובלי יגדל ל-175 טריליון גיגה-בייט, כאשר חלק גדול מזה שוכן בעסקים הגדולים. התמודדנו עם האתגר של מערכת האחסון על ידי יצירת משפחת מוצרים חלקה עבור נתונים קריטיים לעסקים שיכולים לעמוד בכל דרישה עסקית לביצועים, קיבולת ועלות. אף יותר מכך, אנו כל כך בטוחים בביצועי מוצרי ETERNUS שלנו, שאנו מציעים כעת תוכנית אחריות מקיפה ללקוחותינו".

רענן ביבר והמשלחת הישראלית. מימין: ניר גרבל, סמנכ"ל מכירות וי-אנקור; שריג צור, מנכ"ל וי-אנקור; אבי אלגרבלי, סמנכ"ל שותפים עסקיים ותפעול, וי-אנקור; תומר שרירה, מנהל מכירות דטה-טק; יקי כהן, מנהל מכירות וי-אנקור; רענן ביבר (כורע); אורן לוי, מנהל שותפים עסקיים, פוג'יטסו ישראל; עמי ברקוביץ', מכירות הראל טכנולוגיות; דורון מסיליקר, מנהל מכירות פוג'יטסו באיסטרוניקס; דיוויד אזולאי מנהל פריסייל, פוג'יטסו ישראל; יוסי צייגר, מנכ"ל הראל טכנולוגיות; אלון צחור מנהל מכירות ניסקו ישראל; נועם נר-גאון, מהנדס מערכות ECI ישראל; אבי בן שבת מנכ"ל IPTmobile; אבינעם צ'יפלווי, מנהל פריסייל הראל טכנולוגיות. צילום: פלי הנמר

מערכות האחסון החדשות של ETERNUS יהיו זמינות להזמנה מחודש נובמבר 2019 ואילך באמצעות פוג'יטסו ושותפי הערוצים שלה. כרגיל, התמחור נגזר בהתאם לתצורה.

"יותר מ-20 אלף אוקראינים מפתחים עבור חברות ישראליות, והמספר רק יגדל"

כך אמר סלומון (שלמה) עמר, מייסד Allstars-IT, האחראית לגיוס עובדים עבור עשרות חברות היי-טק ישראליות ומהווה, למעשה, שלוחה של תעשיית ההיי-טק הישראלית באוקראינה ● הנמר מדווח מ"שבוע החדשנות הישראלית" הנערך בקייב בירת אוקראינה

המחסור באנשי תוכנה בארץ מאלץ את החברות הישראליות לייצא חלק מהעבודה לחו"ל, ואחד היעדים האטרקטיביים ביותר היום היא קייב, בירת אוקראינה, שמועסקים בה כ-20,000 אנשי תוכנה אוקראינים על ידי חברות ישראליות. הבולטת מכולן במיקור-החוץ היא חברת AllStars-IT, האחראית לגיוס העובדים עבור עשרות חברות היי-טק ישראליות ומהווה, למעשה, שלוחה של תעשיית ההיי-טק הישראלית באוקראינה.

סולומון עמר מתראיין בביתן Allstars-IT על ידי העורכת של מגזין המנהלים האוקראיני Destinations. במרכז – מנהלת התקשורת השיווקית שלו. צילום: פלי הנמר

לדברי סולומון (שלמה) עמר, מייסד Allstars-IT, "האינטרס של החברות הישראליות בהעסקת עובדים אוקראינים נמצא בשילוב של שני גורמים מרכזיים: עלות העסקה נמוכה ועובדים איכותיים, שלומדים במסגרות לימוד ברמה גבוהה. באוקראינה אפשר לגייס טאלנטים אמיתיים, שרמתם לא פחותה מזו של המתכנת הישראלי. האוקראינים הם לא יזמים באופיים, אבל הם עובדים אמינים וממושמעים. מה שמעניין את המתכנת האוקראיני הוא באיזו טכנולוגיה הוא יעבוד, והישראלים מספקים עבור העובד האוקראיני אתגר ועניין".

סולומון עמר עם חלק מצוות של 15 מנהלות הגיוס שלו, בביתן הגדול ביותר בכנס החדשנות הישראלית בקייב. צילום: פלי הנמר

השבוע נערך בקייב בירת אוקראינה "שבוע החדשנות הישראלית" 2019 (UIIS), הכולל  כנס מרכזי של יומיים, מפגשים אישיים וקבלות פנים בימים האחרים. פתיחת האירוע נערכה ביום ג' בקבלת פנים במשרדי מרכז ההדרכה והשמה DAN-IT, ואתמול בערב נערכה קבלת פנים במשרדיה של חברת ההשמה הישראלית הבינלאומית הוותיקה והגדולה Allstars-IT, בבעלותו ובניהולו של עמר. המשרדים שוכנים בבניין המשרדים המוכר והמפואר ביותר במרכז קייב. למה דווקא המגדל הזה ושתי קומות בו? כי זה מושך את המפתחים. "האוקראינים מעדיפים לעבוד שם במקום במקומות מרוחקים ולא מוכרים, וגם נציגי החברות הישראליות המאמינות במיקור-חוץ מאוקראינה אוהבות את המיקום", מסביר עמר.

כיום כבר לא צריך לשאול למה דווקא אוקראינה, וגם בכנס הסבירו מרצים לא מעטים שוב ושוב, שאוקראינה היא מרכז שוקק של חברות ישראליות, ובין יתר הסיבות לכך, שיש לה הרבה מפתחי תוכנה ברמה גבוהה, מה שמציב אותה רביעית באירופה. במדינה זו יש גם השקעות הון-סיכון בהיקף של מיליארד דולר בשש השנים האחרונות, ומדי שנה מצטרפים כ-300 סטארט-אפים חדשים וכן פועלים בה יותר מ-110 מרכזי פיתוח של חברות בינלאומיות. יתרה מכך, יותר מ-100 חברות מתוך רשימת הפורצ'ן 500 פועלות בשוק ה-IT שלה.

בהרצאתו בכנס, שם עמר זרקור דווקא על הצד הישראלי, כשהציג איך מתנהלים הישראלים והסביר לאוקראינים כיצד לפרש התנהגות זו של "דוגרי" ו"תכלס" וסבלנות ועוד מושגים "ישראליים".

את תמצית ההתנהלות הישראלית מוצא עמר במילה אחת (שמוצאה בערבית) והיא "דוגרי": היה ישיר ואל תלך סחור סחור (beating around the bush). כך, לדבריו, מתנהלים מול הישראלים לעסקים טובים יותר. צילום: פלי הנמר

את קבוצת AllStars-IT הקים עמר לפני 15 שנים, וכיום היא מעסיקה יותר מ-700 מהנדסי תוכנה ומומחים, ומשרתת חברות סטארט-אפ והיי-טק ישראליות ובינלאומיות מהמובילות בעולם, באמצעות שני מרכזים – בישראל ובאוקראינה. עם לקוחות החברה נמנים AT&T, סאפ, רפא"ל, מנורה מבטחים, VMware, טבע, בנק ישראל, בנק הפועלים, כלל ביטוח ועוד רבות נוספות.

המשתתפים מאזינים וגם משוחחים ביניהם, במרכז – שגריר אוקראינה לישראל. בין המשתתפים: אנשי ממשל מקומיים כסגן ראש העיר ועוד. צילום: פלי הנמר

הנמר בשבוע החדשנות הישראלית בקייב, אוקראינה

פתיחת שבוע החדשנות בקייב. יואל ליאון, שגריר ישראל באוקראינה, מברך את המשתתפים, בכנס, התופס תאוצה משנה לשנה. צילום: פלי הנמר

אתמול נפתח בקייב, בירת אוקראינה, "שבוע החדשנות הישראלית" (IIUV), הנערך זו השנה השלישית ברציפות, וצובר תאוצה משנה לשנה ● פלי הנמר משתתף ומדווח

אתמול נפתח בקייב, בירת אוקראינה, "שבוע החדשנות הישראלית" (IIUV) בקבלת פנים חגיגית במשרדי מרכז ההדרכה וההשמה DAN-IT. את הכנס מארגנת זו השנה השלישית אילונה נוברוסקייה מישראל ושותפה דימיטרי. היום ייערך הכנס המרכזי, ובמימיו האחרים של השבוע יתקיימו קבלות פנים נוספות.

מימין: ערן לסר, שותף ובעלים של חברת DAN-IT, אילונה נוברוסקייה, בעלים של החברה היזמית ומפיקת הכנס הנערך זה שלוש שנים, ואדי פרילפסקי, שיחד עם שותפו, ערן לסר, הקימו לפני כשלוש שנים את מרכז ההדרכה וההשמה DAN-IT בקייב, ולאחרונה הם פותחים סניפים בערים נוספות במרכז ובמזרח אירופה. צילום: פלי הנמר

מיזם זה נועד להצגת החדשנות והיזמות הישראלית בתחומים טכנולוגיים שונים, בעיקר IT. משתתפים בו יותר מ-600 איש, המגיעים מ-70 חברות ויותר מ-100 חברות הזנק.

חנדי נדולנקו, שגריר אוקראינה בישראל, מברך את מאות האורחים מישראל, המהווים את הרוב מתוך 48 המרצים והמשתתפים בפנלים בכנס. צילום: פלי הנמר

אוקראינה היא כר נרחב לפעילותן של חברות ישראליות, ויש לכך כמה סיבות: יש בה מפתחי תוכנה רבים ברמה גבוהה, מה שמציב אותה רביעית באירופה; יש בה השקעות הון-סיכון בהיקף של מיליארד דולרים בשש השנים האחרונות; 25 מיליון דולר הושקעו בה במיזוגים ורכישות בשנה שעברה; כל שנה מצטרפים כ-300 סטארט-אפים חדשים; פועלים בה יותר מ-110 מרכזי פיתוח של חברות בינלאומיות ויותר מ-100 חברות מתוך רשימת הפורצ'ן-500 פועלות בשוק ה-IT שלה.

חברת AllStars-IT, מובילת מיקור החוץ בפיתוח תוכנה, שבבעלותו ובניהולו של שלמה-סולומון עמר, תארח הערב את קבלת הפנים השנייה במשרדיה במגדל היפה בקייב, גוליבר, הבולט ומוכר לכולם והשוכן במרכז העיר.

מימין: ד"ר איתן לסרי, יו"ר ועדת הכנס, ערן לסר, DAN-IT, רוסלנה טצ'יצ'יקו, סלקט גלובל. צילום: פלי הנמר

משמאל: ג'ון מדווד, מייסד ourcrowd, ובנו עו"ד משה, מנהל תחום ההיי-טק במשרד עו"ד יגאל ארנון. צילום: פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: ניר אמקייס ופיאנה ז'בלב, One1

מימין: ניר אמקייס מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר ב-One1 Security, ופיאנה ז'בלב, מנהלת הפיתוח העסקי בחטיבה. צילום: פלי הנמר

אל מאורת הנמר הגיעו לאחרונה צמד מומחי אבטחה מקבוצת One1, שיחדיו חולקים כ-30 שנות ניסיון בתעשייה: ניר אמקייס, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר One1 Security, ופיאנה ז'בלב, מנהלת הפיתוח העסקי בחטיבה.

כחטיבת אבטחת המידע והסייבר של חברת IT מהגדולות בארץ, One1 Security מספקת לארגונים בישראל ובחו"ל מענה מקיף לכל צורכי האבטחה שלהם, זאת בעזרת סוויטה רחבה של מוצרים ושירותים מקצועיים בתחום. לדברי אמקייס, שמנהל את החטיבה מזה שנה וחצי, "הפעילות ב-One1 Secutiry ממוקדת בשלושה מישורים עיקריים, אשר מכסים את כל צורכי אבטחת המידע של ארגונים – החל בפרויקטי אינטגרציה של מוצרי אבטחה מובילים, עבור במתן ייעוץ והדרכה ועד לשירותי אבטחה מנוהלים (MSSP)".

ניר הוסיף, כי "יש לנו ב-One1 Security דנ"א של סיירת מובחרת. כולם בחטיבה בעלי ניסיון של חמש שנים לפחות באבטחת מידע, ואנו שואפים תמיד לבסס את עצמנו כחברה בעלת רמת השירות הכי גבוהה בשוק אבטחת המידע בישראל. אחד המפתחות המרכזיים לכך הוא להעסיק את האנשים הכי מקצועיים, ולכן אנו מקפידים להשקיע בכוח אדם מובחר ובעל ניסיון רב שנים בשוק. בתור צוות אנו תמיד רצים קדימה, אך גם מסתכלים לצדדים, כדי להבטיח שלצד השירות המעולה אנו שומרים על גם רמת מקצועיות מרבית, במטרה להבטיח שביעות רצון והצלחה של לקוחותינו".

לדברי אמקייס וז'בלב, אחד האתגרים הכי גדולים שצפויים בתחום אבטחת המידע בשנים הבאות הוא הגנה ושליטה על מכשור ומוצרים שפועלים מרחוק (IoT), כמו גם על ציוד ומערכות רפואיות ועל רכבים אוטונומיים. One1 Secutiry כבר עוסקת בכמה פרויקטים כאלה אצל כמה מהלקוחות המובילים בארץ.

אמקייס וז'בלב התייחסו גם לתחרות בענף האבטחה והסייבר. לדבריהם, "זה נכון שיש הרבה חברות שעוסקות בתחום אבטחת המידע, אבל רובן נישתיות, המפתחות התמקדות והתמחות בתחום מסוים. כל חברה תפסה לעצמה פינה שבה היא מתמקדת, בעוד שהייחוד אצלנו הוא שאנו one-shop-stop, אנחנו מתמחים בלתת מענה לכל צורכי אבטחת המידע הקיימים. המומחיות היא להתאים ולספק מענה ללקוחות וארגונים בגדלים שונים ומתעשיות שונות. זו הייחודיות שלנו, והסיבה לכך שרבים מהארגונים המובילים בוחרים לעבוד איתנו – בין אם במגזר הפיננסי, במגזר הציבורי, במגזר הטכנולוגי, בתעשיית הטלקום ועוד".

אמקייס ציין את הקשר ההדוק והייחודי שיש לקבוצת One1 עם סאפ, והוסיף כי קשר זה מעניק לחטיבת האבטחה שבניהולו מומחיות וייחודיות בביצוע בדיקות חדירות (penetration tests) במערכות סאפ, אשר כידוע קיימות בארגונים הגדולים במשק. בנוסף, ז'בלב ציינה כי One1 Security פיתחה את שירות ה-MSSP לשרשרת האספקה, שנועד לספק מענה מנוהל לצרכים הגדלים של ארגונים, לבחון את ספקי המשנה ולנהל את סיכוני האבטחה שהם מביאים איתם.

במהלך הפגישה דיברתי עם ניר ופיאנה על האהבה למקצוע ולתחום ההתמחות שלהם. ניר סיפר כי הוא מנהל בהתנדבות את קהילת אנשי האבטחה הגדולה בישראל, שנקראת Cyber Security Club וחברים בה מאות מקצועני אבטחת מידע וסייבר. חברי הקהילה מקיימים תקשורת יומיומית שוטפת בווטסאפ ואף עורכים כנסים כל רבעון. פיאנה סיפרה כי היא מבלה את זמנה בשיתופי פעולה עם בתי ספר ועם משרד החינוך בפיתוח מודעות וחינוך למצוינות בתחומי הסייבר.

תקשיבו טוב לנמר אשר לכם אומר – כשרואים מישהו שכל כך מסור למקצוע עד שהוא עוסק בו גם בהתנדבות לאחר שעות העבודה, אפשר לדעת שמדובר במקצוען. ללא ספק, הפגישה עם פיאנה וניר הוכיחה לי שכאשר One1 Security בשטח, העסק בידיים בטוחות.

 

הנמר חוגג את פתיחת שנת הלימודים האקדמית בבורסה לניירות ערך בתל אביב

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב נפתח אתמול (יום א') בטקס המסורתי של לחיצה על פעמון תחילת המסחר על ידי אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, פרופ' דן עמירם, סגן דקאן הפקולטה לניהול וד"ר שי לוי מהפקולטה לניהול, שהוזמנו לפתוח את המסחר לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב נפתח אתמול (יום א') בטקס המסורתי של לחיצה על פעמון תחילת המסחר על ידי אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, פרופ' דן עמירם, סגן דקאן הפקולטה לניהול וד"ר שי לוי מהפקולטה לניהול, שהוזמנו לפתוח את המסחר לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית.

בדברי הפתיחה ציין פרופ' צבירן, כי "פתיחת שנת הלימודים האקדמית בבורסה מסמלת את הקשר והדיאלוג הפורה בין לימודי מינהל עסקים לבין הזירה העסקית. השנה אנו שמים במרכז העשייה הענפה בתחומי החדשנות והיזמות זרקור על עולם הסייבר והקשר לעולם העסקי ולשוק ההון במציאות דיגיטלית, המציפה  אתגרים מורכבים. מדובר באחד האיומים המרכזיים שעמם מתמודדות כיום הנהלות בכל העולם, והאחריות להיערך ולהגן מפניו מוטלת על הדרג הניהולי הבכיר ובכלל זה מנכ"לים, דירקטורים  וכל שדרת הניהול".

אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לניירות ערך, אמר בטקס, כי "הבורסה לניירות ערך רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם האקדמיה ומברכת את מאות אלפי הסטודנטים המתחילים את שנת הלימודים, בכל הארץ, בשנת לימודים פורייה ומוצלחת ומקווה לראות את הסטודנטים משתלבים בשוק ההון הישראלי בעתיד".

לאחר הטקס, נערכו הרצאות של ד"ר שי לוי, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר, מרצה לחשבונאות וחוקר בנושאים של ההשפעה של דיווח כספי על מחירי מניות, יעילות ונזילות שוק ההון, אשר הרצה בנושא "מדיניות הגילוי של חברות ציבוריות בארה"ב בנושא מתקפות סייבר", ושל ליאור נבון, מנהל מכירות ופיתוח שווקים בבורסה, בנושא "הבורסה בישראל כשער לחדשנות ישראלית".

באירוע השתתפו מנהלים מהבורסה לניירות ערך, חברי סגל הפקולטה לניהול ע"ש קולר, בוגרי הפקולטה וסטודנטים, בהם סטודנטים מחו"ל, שהגיעו לפקולטה מבתי ספר מובילים בעולם  ללימודי סמסטר במסגרת תוכנית חילופי סטודנטים, כחלק משיתוף פעולה של הפקולטה עם יוצר מ-100 בתי ספר בכל העולם.

הנמר צפה ונזכר בגעגועים בימיו כסטודנט במחזור הראשון של החוג לכלכלה באוניברסיטת תל אביב, לפני כ-55 שנים.

באו לבקר במאורת הנמר: משה דבי ורונן בודוני, קבוצת דבי

התארחו במאורת הנמר - משמאל: משה דבי, בעלים ויו

בחול המועד סוכות אירחתי במאורת הנמר את משה דבי, בעלים ויו"ר של קבוצת דבי, ואת רונן בודוני, שמוביל את התחום הטכנולוגי בקבוצה.

דבי החל את דרכו בעולם התקשורת בתחום הציבורי, כשהיה דוברם של שני שרי חוץ ואוצר ומשרדי ממשלה נוספים . את חברת יחסי הציבור "דבי תקשורת" הוא הקים בשנת 2004 וכעבור שמונה שנים, ב-2012 חבר לפרסומאי רון שלי, ויחד הם הקימו את דבי & רון – חברה המתמחה בתוכן ושיווק דיגיטלי. הקבוצה, שמשמשת כנציגה הרשמית של אדלמן בישראל, מנוהלת על ידי איה אחימאיר ומונה כ-50 עובדים. "יחסי ציבור שנשארים רק בפלטפורמות התקשורתיות המוכרות מונעות מהלקוח הזדמנות להעביר את המסרים שלו לקהלי היעד הרלוונטיים", מסביר דבי. "בניגוד לשנים עברו, היום אנחנו צורכים תוכן בכל מקום, בכל זמן ובעשרות ערוצים. האמונה שניתן להסתפק בידיעה בעיתון או באתר כדי להעביר מסר – ולעתים מדובר במסר מורכב – כבר אינה מתאימה לעידן הנוכחי. חברות וארגונים צריכים להגיע לקהלי המטרה השונים שלהם בפלטפורמות המגוונות שם הם נמצאים – בטלוויזיה, בעיתון, ברשתות החברתיות, במובייל, בווידאו, בפרסום, במפגשים פנים אל פנים ועוד".

"בשנת 2015, נבחרנו על ידי אדלמן, חברת הייעוץ האסטרטגי ויחסי הציבור הגדולה בעולם, לשמש כנציגה שלהם בישראל", המשיך דבי. "מאז היחסים אפילו התהדקו, ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם המשרדים השונים של אדלמן סביב העולם, לסייע ללקוחות במדינות שונות להעביר את המסרים שלהם לקהל הישראלי ולסייע לחברות וארגונים מישראל לפנות לקהלים בארצות הברית, באירופה ובאסיה".

לקבוצת דבי, על שתי החברות שבה, יש כיום כ-80 לקוחות, מתוכם כמה שחקנים בינלאומיים משמעותיים מאוד מתחום הטכנולוגיה. קבוצת דבי מלווה כיום את מערך התקשורת של יבמ בישראל, את פייפאל, פאלו אלטו נטוורקס, קספרסקי, ו-HP, וכן את רשות החדשנות וקבוצת אמן. כמו כן מלווה הקבוצה תקשורתית את ענקית הקמעונאות הבינלאומית יוניליוור, את קרדיט סוויס ובנק יהב, את קבוצת בז"ן, שיכון ובינוי וחברת הפניקס. הקבוצה מטפלת גם ביחסי הציבור של רשת ישרוטל, מי עדן, עמידר והרשות לפיתוח ירושלים. בזירה הבינלאומית, קבוצת דבי מלווה תקשורתית מזה שנים רבות את קבוצת סבן של איש העסקים והפילנתרופ חיים סבן, את AGT International של איש העסקים מתי כוכבי, יוצר "הסטורי של אווה", את מצעד החיים הבינלאומי, קרן פרס בראשית וארגון ידידי צה"ל (FIDF). השנה טיפלה הקבוצה גם במערך התקשורת של האירוויזיון  ואשתקד – בחגיגות ה-70 למדינת ישראל, קמפיין שעליו זכתה הקבוצה בפרס האריה השואג של איגוד יחסי הציבור בישראל.

"תקשורת טובה – גם בין בני אדם, ובמיוחד בין חברות ללקוחות – צריכה להתבסס על אמון – ואמון הוא משאב בחסר", הסביר דבי את חזון הקבוצה. "לאדלמן יש סקר שנתי שבוחן את מידת האמון שהציבור רוכש לשחקנים השונים, והסקר של השנה מצא, שבעוד שאמון הציבור במוסדות המסורתיים כמו פוליטיקאים, כלי התקשורת ואפילו עמותות ממשיך לרדת, האמון בתאגידים דווקא מתחזק. אנשים איבדו אמון גם בפלטפורמות החברתיות, ושמים כיום את מבטחם דווקא במערכות יחסים שבשליטתם, בעיקר ביחסים עם המעסיק שלהם והחברות המוכרות להם. מה שאני למד מזה הוא, שעסקים שרוצים לשמר את אמון הציבור צריכים קודם כל לשמר את אמון העובדים והשותפים שלהם, לפעול בשקיפות ומתוך כוונה אמיתית לעשות טוב – ולא רק לדאוג לשורת הרווח. חברות וארגונים שישכילו לייצר התאמה בין המטרות העסקיות שלהם למטרות חברתיות לטובת הכלל יזכו לאמון הציבור לטווח הארוך וגם ירוויחו מבחינה עסקית. זה נשמע קל, אך זה אינו פשוט לביצוע, וחלק משמעותי מהמשימה הזאת מוטל על אנשי התקשורת בארגונים – והיועצים שמלווים אותם. אנחנו מוצפים במידע מכל עבר, והתפקיד של אותם אנשי תקשורת הוא לספר לציבור את הסיפור באופן הברור, המשכנע והמרתק ביותר, כדי לייצר אימפקט ממוקד ועמוק".

"ענף ההיי-טק הוא מנוע עוצמתי של המשק – וגם של שוק התקשורת", הסביר בודוני, שמוביל את תחום הטכנולוגיה בקבוצה. "חברות רב לאומיות מהוות את הנתח המרכזי של הענף, וחברות סטארט-אפ מקומיות, שרוצות לפרוץ את גבולות האקוסיסטם המקומי, עומדות כיום בחזית הטכנולוגיה העולמית. כולן רוצות להתבלט בזירה צפופה ורועשת – כדי למכור מוצרים או שירותים, או כדי למשוך כוח אדם איכותי. האתגר הוא לבנות סיפור יצירתי, ברור ורלוונטי מתוך המונחים הטכנולוגיים. זו משימה לעתים מורכבת, ואנחנו שמחים לעמוד בה בהצלחה".