Infor הכריזה בכנס המשתמשים השנתי שלה, Inforum 2017, שנערך בשבוע שעבר בניו-יורק, על שילוב של כלי ה-CRM שלה, שמספק פתרון תוכנה גמיש לניהול קשרי לקוחות, עם כלי המכירות של לינקדאין (LinkedIn), ה-Sales Navigator. המשמעות היא ש-Infor השלימה את האינטגרציה של הכלי שלה עם ה-LinkedIn Navigator – שילוב שנועד ליצור חווייה יעילה בין שני היישומים, במטרה להציג לאנשי מקצוע נתונים רלוונטיים, שיספקו להם אינטראקציות משתלמות יותר עם לקוחות.
מהחברות נמסר כי השילוב בין LinkedIn Navigator ל-Infor CRM יכול לספק למשתמשים נתונים קישוריים מעמיקים בכל המכשירים ובזמן אמת. אינטגרציה זו נועדה לספק כלים חדשים, שיסייעו לאנשי המכירות לגלות את הדרכים הטובות ביותר להציג באמצעות TeamLink, לזהות קשרים חדשים עם ההמלצות מובילות בקונטקסט הנכון, לקבל התראות אודות שינויים במשרות ובחברה, ולזכות במעין "שוברי קרח", שיכולים להוות כלים לניהול יחסי מכירה עם לקוחות. כלים אלה מציגים קשרים משותפים, חוויות לקח ואינטרסים, וכן קישור לזרם הפעילות האחרון של ההפניה.
Infor CRM יכול לספק תצוגה מלאה של נקודות מגע עם לקוחות רלוונטיים בין צוותי המכירות, השיווק, שירות הלקוחות והתמיכה, וביכולתו אף לסייע לארגונים למקסם את ההשפעה של האינטראקציות לאורך כל מחזור החיים של הלקוח.
LinkedIn Sales Navigator עוצב ונבנה מתוך החשיבה על אנשי המכירות. הוא מגובה בכוחם של יותר מ-500 מיליון החברים ברשת לינקדאין, כדי לסייע לאנשי המכירות למצוא ולבנות קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
"זו לא הגזמה לומר כי אנשי מכירות מצליחים או נכשלים על ידי נתוני הקשר שלהם", אמר ג'ייסון רושפורט, סגן נשיא ומנכ"ל תחום חוויית הלקוח ב-Infor. "שילוב של כלים מובילים, כגון חיבור LinkedIn Sales Navigator ל-Infor CRM, יכול לסייע ללקוחות שלנו עם המידע הדרוש להם על מנת להיות תחרותיים בסביבת המכירה האגרסיבית של היום".
האינטגרציה תהיה זמינה ל-Infor CRM ול-Sales Navigator Team או Enterprise כבר בקיץ הנוכחי.
הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.
השתתפה בהכנת הידיעה: גלי פיאלקוב.